5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    GeorgeM

De MacFreak-Deals lijken ook interessant voor veel bezoekers aan OMT

Ik ben (en post) meestal op MacFreak, maar lees hier van tijd tot tijd mee, en post hier héél af en toe.

Nu viel het me op dat ik hier nog niets voorbij heb zien komen over de MacFreak-Deals, waar ze recent mee gestart zijn op MacFreak.

Die lijkt me interessant voor alle Mac-gebruikers, daarom hier een paar links:

MacFreak-Deals forum onderdeel  (de Deals die ze daar op dit moment actief hebben staan)

Nieuws-topic over MacFreak-Deals Alerts (daarmee blijf je ervan op de hoogte, zonder dat je dat forum ook in de gaten hoeft te houden)

(omdat ik hier zelden post hoop ik dat dit het juiste forum-onderdeel is, als dat niet zo is neem ik aan dat een mod het zal verplaatsen)

Bijdrager
    McPim

Sowieso is het een aanrader dat iedereen overstapt naar MacFreak, gezien de brakke forum-software hier en de betere technische kennis daar (😜). Dat gezegd hebbende: goeie tip GeorgeM!

Bijdrager
    Dick de Roos

Er is niets tegen om beide forums te lezen resp. er op te posten.

Overigens hoef je (voor zover ik weet) niet ingeschreven te zijn als lid van MacFreak om voor de deals in aanmerking te komen.

En anders kan je altijd nog als ‘gewoon persoon” bij de sponsor van MacFreak op bezoek gaan.

Bijdrager
    GeorgeM

@ McPim: Ik heb hier door de jaren toch ook heel wat opgestoken.

@ Dick: inderdaad helemaal niets verkeerds aan ‘buurten’, dat fundamentalistische gedoe is niks.

En je hebt gelijk, in het begin waren die Deals nog alleen voor leden van MacFreak, die ‘eis’ lijkt inmiddels te zijn verdwenen.

Ik heb trouwens de Deals vergeleken met de prijzen van de sponsor, en die MacFreak-Deals zijn echt nòg scherper.

Bijdrager
    McPim

GeorgeM op 2 december 2019 om 07:56
    @ McPim: Ik heb hier door de jaren toch ook heel wat opgestoken.

Zeker, het was ook met een knipoog. ‘Brakke forum-software’ meende ik wel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.