30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

Mac’ers nu ook Pc-games

Dankzij het grote Boot camp kunnen mac’ers nu ook pc-games spelen.
    en daarom wil ik ff in dit topic kwijt:
    [size=26:a5bc6dcc3e]Ik wil een Intel Mac!!![/size:a5bc6dcc3e]

en waarom hoor ik je vragen. nou Hierom!

Battle for Middle-Earth 2

Bijdrager
    Larz

duss…

Bijdrager
    deSpaanseRente

Ik wil ook een intel-mac ^^.

Bijdrager
    Xserve

Ik ook!

Bijdrager

tsja…

Bijdrager
    Esquare
    ”soulcreeper”

Je bent tevreden met iets, tot je iets beters kunt krijgen.

Behalve als je spelletjes wilt spelen. :)

Bijdrager
    Nihilist

Ik heb al een mooie intel Mac maar niet voor de spellekes… 8)

Inactief
    Anoniem

Waarom niet: doe mij er ook maar een.
    Al is het alleen maar voor Unreal Tournament G.O.T.Y. edition, die veel beter werkt op de PC dan op de Mac.

Bijdrager
    ralphclaes1

wil er ook een
    ben al aan het sparen.

Gast
    Anoniem

kun je net zo goed toch gewoon een xbox 360 van microsoft halen of een PS3/3

Bijdrager
    PietjePuk

Als ik al wil gamen zit achter onze windhoos, nou ja zoveel games speel ik toch niet…

Bijdrager
    Mr.Mark

de enige reden waarom ik dan een pc zou moeten aanschaffen zou adn voor de spellekes zijn. k heb nog wel n stapel liggen van mn pc-tijdperk. o.a. BfME deel 1. en ik zou die zooooograag weer willen spelen. dus wat wordt het, sparen voor n Windhoos of n Intal Mac met Bootcamp;)

Bijdrager
    VeRCEttY
    ”DCakici”

En zo is ‘t!

Binnenkort Socom 3! *glunderglunder* :bigsmile:

Bijdrager
    Hobbes

Inderdaad, BFME I & II zijn geweldig:) alleen daar voor wil ik eigenlijk een PC kopen (nu Intel Mac) enkel het geld nog:cry:

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”DCakici”

In principe wel, maar mmorpg’s zijn veel makkelijker/beter te spelen op een
    PC of Mac. Toetsenbord, muis enzo;)

Daarnaast gebruiken veel mensen met dat soort spellen tussendoor nog snel
    een website om dingen op te zoeken (tactics, mogelijke drops enzo, en gebruiken
    ze dingen zoals Ventrilo en Teamspeak/Teamspeex voor conferences met meer dan
    5 personen tegelijk. Dat zijn dingen die je niet kunt doen op de xbox of ps3:)

Bijdrager
    Chester2

Waarom zou je als een intel Mac hetzelfde -zo niet beter- doet?
    Heb je en een Mac en een gamecomputer? Super, toch?

Inactief
    Anoniem

Geef mij maar de nieuwe Nintendo Revolution :D

Bijdrager
    Julius de Vries

Is er trouwens al iemand die Games onder Windows heeft gespeeld op een Mac Mini? Solo of Duo, en hoe loopt dit?

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”neopiko”

mar das nog ffkes wachten;)

Bijdrager
    danielpunt

Ik hoef er voorlopig geen.

Bijdrager
    DK master
    ”soulcreeper”
    ”neopiko”

mar das nog ffkes wachten;)

Eerder dan de PS3 volgens de geruchten;)

Bijdrager
    Len

Half Life 2 schijnt fantastisch te draaien op een Intel iMac.

Als ik jullie was zou ik echter wachten op de Intel Power?Mac, anders kun je over twee jaar wéér een nieuwe mac kopen omdat de nu al wat tragere X1600 dan helemaal niet meer geschikt is voor de laatste spellen. Als het goed is zullen er genoeg goedkope kaarten voor de Intel macs verschijnen.

Ik hou het voorlopig bij mijn G4. Er zijn nu al meer dan genoeg spellen voor de Mac uit om mij de komende jaren bezig te houden en er is geen PC spel waarvoor ik Windows zou installeren op de zelfde schijf als waar mijn Mac data staat. Ook al is het een andere partitie.

Bijdrager
    CMD-Z

Helemaal mee eens!

Toch een raar idee om op dezelfde schijf windows te hebben staan.
    En dat gamen..och jongens

Eigenlijk hebben we toch allemaal iets beters te doen?
    Ik kocht de mac uit zelfbescherming :innocent:

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”OscarRoberto”

Ik kocht de mac uit zelfbescherming :innocent:

ik ook en daarmee hou ik mezelf ook beschermd. alleen heb ik nu wel een 20-tal pc-games op mn kast liggen die daar liggen weg te rotten.

en over dat wachten op de PowerMac met Intel, ik heb thuis ook al een Gamecube staan en daar koop ik me spellekes nu voor. dus het enige waarvoor ik dan de Bootcamp zou gebruiken is mn oude reeks met pc-games.

Bijdrager
    ROCKSTAR

haha, soms is het idd wel een zegen niet te kunnen gamen op mac :)

wil nu ook wel een intel, maar daar ga’k toch nog even mee wachten

verder vind ik parallels er beter uitzien dan bootcamp,
    moet je niet speciaal apart booten om in windows te komen
    liever samen zoals VPC maar dan ultra snel :lol:

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”ROCKSTAR!”

haha, soms is het idd wel een zegen niet te kunnen gamen op mac :)

wil nu ook wel een intel, maar daar ga’k toch nog even mee wachten

verder vind ik parallels er beter uitzien dan bootcamp,
    moet je niet speciaal apart booten om in windows te komen
    liever samen zoals VPC maar dan ultra snel :lol:

das inderdaad wel een betere uitkomst dan Bootcamp. je hoeft iig niet meer speciaal te rebooten om op windows te komen dan. als ik dus later n Intel mac heb, dan komt er eerder Parallels op dan Bootcamp. maar dat duurt nog wel n tijdje. op het moment ben ik nog blij met mn PPC G5;)

Bijdrager
    Chester2

Eigen ervaring:
    Behalve het snelle opstarten is Parallels is veeeel langzamer dan Bootcamp, sorry.
    Trage muis, grafisch langzaam, niet echt voor games lijkt me, zoals het nu is.
    Voor andere toepassingen waarschijnlijk wel heel geschikt.

Bijdrager
    Len

Er wordt met de laatste een standaard grafische kaart nagebootst. Geen 2D of 3D versnelling dus en onbruikbaar voor spellen. Ik zie een link niet komen, in OS X gaat dat moeilijker, dat systeem laat directe toegang tot de hardware niet graag toe. Als het zou lukken zou het een perfecte oplossing zijn. Herinnert iemand zich nog ‘RealPC’ voor OS 8/9? Dit was een Windows emulator die direct ondersteuning had voor de Voodoo II kaart in een mac. Ging zeer snel met spellen, ondanks de trage geëmuleerde processor.
    En het is een stuk veiliger, als je met schijfimages werkt. Dan kan Windows onmogelijk bij je mac data.

Bijdrager
    Mr.Mark

dus jij, Len, stelt voor om wanneer je pc-games op je mac wil spelen dan alsnog BootCamp te gebruiken voor Parallels?

Bijdrager
    fokspy

weet je wat: Ik gebruik gewoon een AMD bak om te gamen. Dingen kosten tegenwoordig 2de hands ook niet echt veel en houd ik m’n Mac vrij van allerlei troubles. Ik zou wel XP straks als Leopard uitkomt installeren op mijn Mac maar dat is alleen maar om af en toe te pimpen naar windows gebruikers zovan : “kijk eens”.:evil:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.