5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Walkingfingers

mac.com zinvol?

wie heeft ervaringen met een mac.com account en waarom zou je ertoe moeten overgaan?
    Ik vind het toch redelijk veel geld voor hetgeen je krijgt.
    Andere meningen?:?

Bijdrager
    Gijs

Ja, het is redelijk veel geld. Maar als je je mailadres wilde houden, moest je wel. En bestaande iTools-gebruikers kregen 50% korting voor het eerste jaar en dat is het nog wel waard. Apple zal de service wel fors moeten uitbreiden om al die mensen volgend jaar nog te houden, denk ik.
    O ja, nog even wat het verder inhoudt. Je mailbox wordt 15MB (was 5MB) en dat is toch wel handig. Je krijgt een iDisk van 100MB wat handig is om wat bestanden op te bewaren. Je krijgt virussoftware (niet echt nodig, maar altijd handig), een homepage op je iDisk die erg eenvoudig is aan te maken, een paar gratis en korting op een paar andere simpele spelletjes en back-up software. Die laatste maak ik echt veel gebruik van en het werkt goed.
    Maar ja, veel van deze dingen krijg je ook bij je provider of hebben veel mensen al. Dus alles bij elkaar moet je kijken of het voor jou waardevol is.

Bijdrager
    MacAttack

Ik vind het veel te duur voor wat je krijgt. Ik heb geen .mac en als .mac echt niets anders gaat aanbieden zal ik waarschijnlijk nooit .mac nemen. Ik heb overlaatst nog eens een trial aangemaakt om te zien of er iets verandert is en ik vond het dus schandalig wat je krijgt voor 100 $. En .mac kan niet overweg met proxy servers nog een reden meer om de kat uit de boom te kijken.

Apple heeft overlaatst zelf moeten toegeven dat er maar zeer weinig accounts bijkomen, dus zullen ze er wel iets aan moeten veranderen anders voelen 180.000 mensen zich bekocht

Bijdrager
    Walkingfingers

ik heb in ieder geval besloten de trialversie niet te ‘verlengen’.
    Tegen die tijd dat Apple meer te bieden heeft maak ik de balans opnieuw op.

Bijdrager
    Whymme

Ik wacht komende zomer eens af. Dan zal wel een heel stuk functionaliteit erbij komen voor .mac, of de prijs gaat flink omlaag. Of veel klanten gaan weglopen.

Whymme

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.