12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    thuuske

@mac.com msn

heb net een trial versie van een mac account aangevraagd.
    hoe kan ik hier nu mee op msn, of iig, chatten met vrienden, maakt me niet uit of het msn is of een ander programma

thanks

Bijdrager
    PietjePuk

Je moet een .net passport aanvragen via deze link. Dan moet je een programma gebruiken dat het msn passport ondersteund. Let wel op via iChat kan het niet. (tenzij met een omweg maar dan werkt het hoogst irritant, dus niet aan te bevelen).

Bijdrager
    PiTTS

:? .MAC heeft niet direct te maken met MSN of een ander chat programma.

Als je wilt chatten met vrienden die ook een Mac hebben gebruik je gewoon iChat (en dat werkt ook met een AIM account die gratis is).

Wil je met PC vrienden chatten, dan kun je MSN of alternatief zoals aMSN of zo gebruiken.

Bijdrager
    Brambo

Of anders kan je Skype gebruiken.
    Werkt ook prima om te chatten en is eveneens platformonafhankelijk.

Bijdrager
    Xigh

God wat een nutteloze antwoorden hierboven.
    Je moet je .mac adres aanmelden bij een .net account. Dit kon in het verleden wel altijd, maar weet niet of het nou nog mogelijk is. Je kunt dan je eigen email adres invullen bij de .net account en dan neemt hij deze over. Dan kun je gewoon op msn (Windows, Mac, Linux) met ieder programma wat messenger openen kan en toch je .mac account gebruiken.

Bijdrager
    Electr0n
    ”Xigh”

Je moet je .mac adres aanmelden bij een .net account. Dit kon in het verleden wel altijd, maar weet niet of het nou nog mogelijk is. Je kunt dan je eigen email adres invullen bij de .net account en dan neemt hij deze over. Dan kun je gewoon op msn (Windows, Mac, Linux) met ieder programma wat messenger openen kan en toch je .mac account gebruiken.

IDD, je hebt helemaal gelijk.

1 ding je kan je .mac maar 60 dagen gratis proberen he;)

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Xigh”

Je moet je .mac adres aanmelden bij een .net account.

Zoals ik al zei dus.

De trial van .Mac account werkt idd maar 60 dagen maar de .mac naam kan je wel voor de rest der dagen blijven gebruiken voor iChat.

Bijdrager
    thuuske

oke bedankt voor de reacties, ik kan hem idd maar 60 dagen proberen, maar ben daarna van plan em te kopen, kost maar 10 eurootjes,

dus.. ik moet mijn .mac mail aanmelden bij een .net account. iemand enig idee hoe ik da ga doen?
    ben thuis in computers, maar in msn en mail zooi een noob:mrgreen:

Bijdrager
    PietjePuk
    ”thuuske”

dus.. ik moet mijn .mac mail aanmelden bij een .net account. iemand enig idee hoe ik da ga doen?
    ben thuis in computers, maar in msn en mail zooi een noob:mrgreen:

Lees mn eerste post in dit topic….

En .Mac kost 99€ per jaar, geen 10€.

Bijdrager
    thuuske

oke ik ben nu van gedachten veranderd. macuser.nl is stukken goedkoper, ik heb toch alleen mijn mail nodig, maar bedankt voor de reactie, ik weet nu hoe ik gewoon op msn kan met deze mail

Bijdrager
    Xigh
    ”PietjePuk”
    ”Xigh”

Je moet je .mac adres aanmelden bij een .net account.

Zoals ik al zei dus.

Sorry, er kwam meteen zo’n iChat-jabber verhaal achteraan dat ik dacht dat je alleen maar wilde zeggen dat msn waardeloos is en je beter gewoon iChat kon gebruiken (iets wat 90% van de gebruikers doet bij dit soort vragen).

Bijdrager
    wilko
    ”thuuske”

oke ik ben nu van gedachten veranderd. macuser.nl is stukken goedkoper, ik heb toch alleen mijn mail nodig, maar bedankt voor de reactie, ik weet nu hoe ik gewoon op msn kan met deze mail

Gmail is gratis en waarschijnlijk nog stukken beter ook? http://www.gmail.com

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.