30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

MacBooks event, 19:00u

De nieuwe MacBooks zijn in aantocht en wordt dus vanavond alles duidelijk. Zijn de geruchten allemaal waar? Of komt Apple met heel iets anders.. Om 19:00u begint het event! Mijn vraag was waar jullie het gaan volgen, op welke sites etc?

Ik zit in ieder geval om 19:00u op het internet met verschillende sites open staan en druk dan elke keer op ‘Refresh’.

:apple:

Bijdrager
    Chantal C.

Ik zie de stream wel verschijnen in iTunes morgen ofzo. Kijk hem dan wel in HD. :wink:

Bijdrager
    mac-addict

op welke site’s kan je het live volgen lijkt mij wel lachuh :x

Bijdrager
    fanatic

Ja idd dat is tenminste beter dan de hele tijd wachten tot er iemand iets intypt op de site

en is er ook weer een chat geopend en hoe heet hij nu

want de vorige keer was hij anders volgens mij

Bijdrager
    Lucas Raggers

OMT gaat ook uitpakken. Een live verslag in tekst, beeld, video en audio. Later vanmiddag meer op de voorpagina hierover.

Bijdrager
    ChrisMax

Aiii, netjes hoor van OMT. Dan blijf ik gewoon hier en dan weet ik straks ook alles:lol:

Bijdrager
    iJeroen
    ”Lucas

OMT gaat ook uitpakken. Een live verslag in tekst, beeld, video en audio. Later vanmiddag meer op de voorpagina hierover.

Oh, gaaf! Zeker de video! :)
    Ik denk dat ik meerdere tabs open ga zetten; Gizmodo, Engadget, OMT, etc…

Bijdrager
    jimeh

Weet iemand waar ik morgen de stream op de apple site kan vinden?
    Heb vanavond geen tijd om te kijken

Bijdrager
    ChrisMax

Staat vast wel op de voorpagina van Apple, dus gewoon even goed zoeken en anders ‘google’ hea. Wat zouden we toch zonder moeten:wink:

Bijdrager
    iJeroen
    ”j1mmyarts”

Hij komt hier te staan, maar dat kan meestal nog wel even duren…

Bijdrager
    Chantal C.
    ”j1mmyarts”

In de iTMS even abonnement met de Apple Keynote podcast nemen, dan verschijnt hij vanzelf bij je podcasts in iTunes.

Bijdrager
    Philo
    ”Remly”

op welke site’s kan je het live volgen lijkt mij wel lachuh :x

http://live.gizmodo.com/ :wink:

Bijdrager
    ChrisMax

Zal wel lekker druk worden op de server daar:roll:

Inactief
    Anoniem

alright, videostream!

m’n vriendin vindt het altijd raar als ik keynotes via tekst volg, nu er video is heeft ze er tenminste ook wat aan:p
    ik heb haar al opgezadeld met de applemicrobe, maar zelf zit ze nog steeds met een Medion-laptop.
    Als de prijzen inderdaad naar omlaag gaan koopt ze zeker ook een macbook (pro).

Bijdrager
    erwin85

Is het live te volgen via de iPhone? Ik zit om 7 uur namelijk net in de trein opweg naar huis:S

Bijdrager
    djrc18
    ”erwin85″

Is het live te volgen via de iPhone? Ik zit om 7 uur namelijk net in de trein opweg naar huis:S

Ik neem aan van wel, kijk op de homepage van omt.

Bijdrager
    ChrisMax

Tot hoe laat zal het ongeveer duren? Ik kan gewoon niet wachten, wordt gek:x

Bijdrager
    spacefreek

Ik wordt gek van al die nieuwe rumors ineens, speculaties dat de notebooks buiten de boot vallen.. Waarom dan een uitnodiging met “the spotlight turn to notebooks”…?

Bijdrager
    djrc18

op macrummors stond ook dat de mbp 2,8 ghz proccesor gaat krijgen:)

Bijdrager
    ChrisMax

@ spacefreek

Ik heb tenet ook even rond gekeken op de ‘macrumors’ site en van sommige berichten wordt ik vrolijk maar van sommige ook niet. Zoals jij al zei dat misschien de MacBooks buiten de boot vallen. Dat lijkt me heel sterk. De laatste paar dagen duiken er alleen maar foto’s op en geruchten. Deze geruchten en foto’s gaan bijna alleen maar over de MacBooks. Daarom lijkt het me erg sterk dat het event niet over de notebooks gaat. Kan het haast niet geloven! De uitnodiging zegt gewoon genoeg en als het wel zo is dat er geen update komt voor de notebooks mogen ze wel is heel rap al die uitnodigingen terug halen en de titel veranderen. Denk je dat Apple dit doet? Nee dus! En daarom komt de update er gewoon, heb er de volste vertrouwen in:)
    Ik zou zeggen heb nog even geduld en kijk om 18:30 op de OMT live site. Zorg dat je er een drankje bij hebt en ga lekker achterover zit en geniet :innocent:

Bijdrager
    Rub3n

macrumors meld dat de 999$ macbook niet geupdate wordt ofzo… Ik snap het niet helemaal..

Bijdrager
    sturb

Ze hadden een lijst met model nummers en bijbehorende prijzen weten te bemachtigen. Daarop stond een nummer met de prijs $899. Men dachtdat het een macbook was, maar hetblijkt nu een cinema display te zijn.

Inactief
    Anoniem
    ”j1mmyarts”

Ik ben gewoon geabonneerd op de Vodcast, ineens staat ie op mijn Mac, iPod en alles. erg makkelijk.
    Te vinden in de iTunes store als gratis product.

Bijdrager
    frogger

Oh joepiedepoepie, kan niet wachten!

Bijdrager
    Josebo.

Zullen we maar gewoon tot, laten we zeggen, half 8 vanavond wachten, dan weten we het gewoon!:D

Bijdrager
    dylmaster

Ik hoop wel dat ie wat langer duurt dan het Lets Rock event, dat maar een uurtje duurde!?

Bijdrager
    Xcode

Als al die ‘uitgelekte’ foto’s echt de nieuwe MacBook(onderdelen) weergeven, kan Steve misschien wel uitslapen. Misschien is Phil Schiller wel een vroege vogel…

Bijdrager
    ChrisMax

Als in een uurtje alles kan gepresenteerd worden vindt ik het best. Ik wil zo snel mogelijk zelf de specs zien!

Bijdrager
    Ddg

Zo zo fijn als er een wat dunnere alu macbook komt!
    Perfecte tekstverwerker voor school!

Maar even over die 899$.
    Zou het aandeel van apple zo erg stijgen als het om een ACD ging?
    Aan de andere kant weten ze net zo weinig als wij…

Bijdrager
    Franko
    ”Ddg”

Zo zo fijn als er een wat dunnere alu macbook komt!
    Perfecte tekstverwerker voor school!

Maar even over die 899$.
    Zou het aandeel van apple zo erg stijgen als het om een ACD ging?
    Aan de andere kant weten ze net zo weinig als wij…

Ja, de beurs is erg gevoelig voor geruchten;)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.