5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fpede

MacbookPro via bootcamp vindt nvidia grafische kaart niet

ik heb net een MacbookPro gekocht, een 15″ core i5 cpu met 2,40 Ghz, en de keuze om de wisselen tussen de ge├»ntegreerde intel grafische kaart & de nvidia geforce gt 330m, in mac os x werkt dit perfect, maar in windows(zowel 7 als xp) vindt hij alleen maar een geintegreerde vga kaart, zelfs met alle apple bootcamp drivers geinstalleerd, heb dan ook maar geprobeerd om de nvidia drivers van hun website te halen, maar aangezien hij de kaart niet vindt, wil hij die niet installeren,
    ik hoop dat er iemand meer weet over mijn probleem!

Francis

Bijdrager
    xionix

google het even staat redelijk wat over op internet.
    het komt erop neer dat je zelf de drivers, zowel nvidia als ati moet verwijderen en daarna de nvidia handmatig laden dit alles via een terminal/dos scherm. Heb dit ook gehad bij mijn oude 17″ wel nog model van begin 2009.

Bijdrager
    fpede

het probleem is dat er geen drivers geinstalleerd zijn niet van ati, en niet van nvidia!, bij apparaatbeheer staat alleen stzndar vga graphics adapter.. dusja

Bijdrager
    xionix

ik weet daarom zeg ik ook google even ervoor…heb ik toen ook gedaan.
    je zult handmatig drivers moeten toevoegen.

Bijdrager
    fpede

heb dus gevonden wat er aan scheelde,… had de drivers moeten installeren vanaf de dvd’s die bij de macbook zaten en niet vanaf de snow leopard dvd die ik had, omdat die grafische kaart drivers daar niet bijstaan veroorzaakte dat een fout ofzoiets! ben alleszins blij dat het nu werkt, nu kan ik gaan spelen!!!!

toch bedankt h├Ę!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.