4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Maria123

MacbookPro scherm valt weg

Dag Iedereen,

ik zette vanavond mijn laptop aan (na de hele dag zorgeloos gebruikt te hebben) alles ging goed, ik klikte iets aan op facebook en toen werd mijn scherm wit met een soort van grijze rand eromheen (het vervaagde net als een oude televisie die je uitzet maar bleef dan dus wit ipv zwart te worden). Ik hoorde mijn mailtjes nog binnenkomen en ik hoorde nog dat skype opstartte. Ook de helderheid van mijn scherm kon ik nog steeds veranderen en zag het ook gebeuren, alleen stond er niks meer op mijn scherm dus. Ik heb dus maar mijn laptop uitgeschakeld om te kijken of hij het met het opstarten weer deed, maar toen kreeg ik hem weer opstartte hoorde ik wel het opstartgeluid en zag ik ook dat de laptop aanging, maar het scherm bleef zwart en verder kwam er niks. Ik heb al geprobeerd om veilig op te starten en de NVRAM opnieuw in te stellen, maar zonder succes.

(Laptop is 13 inch en nu ongeveer 2,5 jaar oud)

Hopelijk krijg ik via deze weg een oplossing want heb dus geen garantie meer.

Groetjes

Bijdrager
    makasa
    Bijdrager
    Afroman

De MacBook pro van mijn vader herstartte uit het niets en hij kon niet meer bootrn. Hij kwam wel bij het Apple logo maar daarna herstarte die weer. We hebben met target mode geprobeerd de computer te herstellen, nieuw OS erop gezet, nieuwe ssd maar hij werkt maar niet. Maar het schijnt dus een probleem ge zijn met de videokaart/moederbord. Dat gebeurd met Macs tussen 2011 en 2013. Dus ik zou langs de apr gaan en onder verlengde garantie laten repareren want jouw Mac laat wel zien dat je problemen hebt met je videokaart.

Bijdrager
    MrBelloNLD

onder het extended repair program lijken de alleen 15 & 17″ modellen te vallen, vrees het ergste voor de 13″ met soortgelijke symptonen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.