5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Bizon

Macbook zet Wi-Fi uit en aan

Ik heb al een tijd een probleem met mijn Macbook Pro (late 2013). Regelmatig zet de laptop de Wi-Fi uit en weer aan waardoor de netwerk verbinding dus wegvalt. Ik heb al een aantal keer een PRAM en een SCM reset gedaan en heb vandaag zelfs de laptop helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voor doen. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of gehad hebben? Andere apple producten (macbook 2007, mac mini, iPad, iPhone) hebben er geen last van.

Bijdrager
    Shmoo

Begin maar te lezen.. Het ligt schijnbaar niet aan je hardware of software dat Apple maakt maar waarschijnlijk aan je modem en de instellingen daarvan. Ook al functioneert dat modem al 10 jaar zonder problemen en heeft elk device in huis dat verbinding maakt met hetzelfde WiFi nergens last van en zijn deze irritaties begonnen sinds de El Capitan 10.11.2, 10.11.3 of 10.11.4 update je moet toch iets gaan veranderen om herkend te krijgen.

Persoonlijk heb ik nu internet via de kabel en dat gaat prima, dat is natuurlijk moeilijker wanneer je een MacBook hebt zonder internet poortje dus moet je maar eens gaan kijken of je wat kunt tweaken qua instellingen.

Netwerkproblemen bij Apple ik ben er nu wel een beetje klaar mee

Bijdrager
    Bizon

Ja ik heb precies dat probleem. Ik ga dat topic doorspitten, hopen iets te kunnen vinden. Deze kan dus op slot.

Bijdrager
    imathijs

Probleem had ik toen ik Yosemite draaide. Nu ik El Capitan heb draaien zijn er 0 problemos met de wifi

Bijdrager
    Facundo

@imathijs: Het was al een enorm probleem voor velen (o.a. mij) in Yosemity. Gek genoeg is het bij mij en vele anderen nu verdwenen in 10.11. Helaas ook voor velen niet en anderen hebben in 10.11 pas die problemen gekregen. Eenduidige oplossingen ben ik al die tijd nog niet tegengekomen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.