7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Teun

MacBook “zegt” alles wat ik doe?

Hoi,

Sinds kort heb ik een MacBook aan moeten schaffen voor school. Ben er erg tevreden over, maar ik zit nu met een klein probleempje. Als ik iets doe (maakt niet uit wat, MSN, Copy/Paste/Wat dan ook), dan zegt de Mac wat hij aan het doen is. Bijvoorbeeld als iemand op MSN iets zegt, hoor ik: Messenger needs attention.

Wat kan ik hier aan doen? In de instellingen kan ik niks vinden!

Bedankt!

Moderator
    unSOUND

appeltje-F5 indrukken

Bijdrager
    Teun

Ik wil graag nog wel gewoon muziek kunnen luisteren, zonder die irritante stem er doorheen:P

Edit: Oh, nu lukt het wel:P Bedankt!

Bijdrager
    Oppie

Geef er wat meer info bij, want zo heeft Teun natuurlijk geen idee hoe het volgende keer weer op te lossen.

Teun: kijk eens in Systeemvoorkeuren>Universele toegang>Zien>VoiceOver….

Moderator
    unSOUND
    ”Oppie”

Geef er wat meer info bij, want zo heeft Teun natuurlijk geen idee hoe het volgende keer weer op te lossen.

Waarschijnlijk werkt appeljte-F5 de volgende keer ook bij dit probleem hoor…. :evil:

Bijdrager
    Oppie
    ”unSOUND”

Waarschijnlijk werkt appeljte-F5 de volgende keer ook bij dit probleem hoor…. :evil:

unSOUND, natuurlijk en niettegenstaande jouw fabelhaftige hulp hier; denk ik dat je deze toetsenbordcombinatie over een maand wel weer vergeten bent. Weet je echter nog te herinneren dat het iets in Systeemvoorkeuren was, een instelling aldaar, dan kom je er wel uit. Oftewel: achter een toetscombinatie zit geen logica, achter een instelling wel.
    Vandaar dus…

Bijdrager
    Brent146
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.