11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    moos

macbook wordt heet

hallo,
    ik heb een macbook pro retina, en hij wordt sinds kort heel heet, ik heb gekeken naar het cpu verbruik en er staat bovenaan: com.hp.devicemodel.TransportProxy 394,9 5:18:19,27 10 0 301 _lp 394,9 – Nee 0 bytes Nee 0 bytes 0 0 0 bytes 0 bytes 64-bits 166,8 MB 0 bytes 63.983 157,5 MB 155,1 MB 2,6 MB Ja Nee 35.871,2 0 bytes

ik heb geen idee wat dit is en of ik hier iets mee moet? verder game ik niet, gewoon internet, youtube en klein schoolwerk.
    gr moos

Bijdrager
    moos

helaas niet, heb al mijn printers al verwijderd, maar nog hetzelfde probleem

Bijdrager
    fred44nl

HP software ook verwijderd ??

Bijdrager
    SunKeeper

Maak eens een Etrecheck-rapport: http://etresoft.com/etrecheck

Dan zie je haast meteen waar de boosdoender zit en na verwijderen daarvan is het opgelost.

En als je geen HP-printers meer hebt; ook nooit meer kopen. Heb je ze wel, dan uit de deur gooien.

Bijdrager
    Zwollywood

Sunkeeper, wat is er mis met HP printers?

Bijdrager
    SunKeeper

Als je het aan mij vraagt, wat niet?

Maar iedereen is vrij om een andere mening te hebben.:)

Bijdrager
    Zwollywood

Het is niet dat ik per se vóór HP ben, maar gewoon benieuwd welke problemen jij ervaart.

Bijdrager
    SunKeeper

Mijn top 3:

– drivers en software zijn instabiel en bij installatie wordt je verplicht onnodig rommel te installeren (met name op Windows). Toen ik een keer de optie kreeg om dat niet mee te installeren bleek dat het complete installatieprogramma ineens gewoon gestopt was, daarna kon ik de printer nog niet gebruiken.

– inktjetprinters zijn duurder dan concurrerende merken voor hetzelfde model. Er zijn wel goedkope instapmodellen, maar die zijn ook echt el cheapo made in China dat het binnen een paar jaar compleet weigert.

– cartridges worden op niveau halfvol al afgekeurd en dan gaat de hele printer op de parkeerrem. Tot je het weer voor een lieve duit vervangen hebt, het kan niet anders dan dat er mega-winst op wordt gemaakt, hoe kan het anders dat cartridges voor andere merken printers zoveel goedkoper zijn. Nog niet te spreken over een periodieke ”diepte-reiniging” die je 30% cartridge-inhoud kost en je niets over te beslissen hebt. Het gaat gewoon zonder vragen automatisch.

Maar een greep uit de problemen. Inmiddels drie kennissen van HP naar Canon gestuurd en tot op de dag van vandaag al jaren 100% tevreden.

Wat nog steeds niet wegneemt dat iedereen andere ervaringen kan hebben en voor zichzelf mag kiezen.:idea:

Bijdrager
    GoeieDag

Ik weet wel dat HP ooit eens brakke drivers heeft meegeleverd, die op elke Mac regelmatig de CPU op hol lieten slaan. Als je al niet eens een paar goede drivers kunt compileren… Voor mij ook geen HP meer!

Inactief
    Anoniem

Hmm, gebruik je voor internet wellicht Chrome? Een aantal dagen geleden stond op de voorpagina een bericht over een onderzoek van Microsoft naar accugebruik van verschillende browsers. Chrome deed het niet al te best. Wellicht een lijn met jouw probleem? Wat zegt je Activity Monitor? Rare waarden op de momenten dat hij heet word?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.