8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

macbook (wit) met mini dvi naar hdmi philips LCD

Ik wil het beeld van mijn macbook op mijn philips ambilight bekijken. handig met de itunes-video store.
    Hoe doe ik dat ? Ik heb een verloopplug van mini dvi naar DVI geloof ik (nog van mijn oude powerbook 12 inch)
    als ik u een HDMI-DVI kabel koop is dan alles mogelijk of mis ik een “simpel” technisch probleempje …

Laat het me weten wat ik ben de videotheek zat aangezien ik altijd te lui ben om films op tijd terug te brengen..

thnks

Inactief
    Anoniem

1) Mini DVI —> DVI en dan 2) DVI –> HDMI

HDMI kan ook een vga aansluiting zijn. Net wat je tv ondersteund. Maar er zijn hier meerdere topics over dus lees die verder eens door voor meer informatie. Ik neem aan dat je een us account hebt?

Bijdrager
    appleimacg5

si

Bijdrager
    Vtenvoorde

Dit werkt alleen voor het beeld. DVI geeft geen geluid door. Als je dit op de tv wil moet je deze ook nog doorlussen.
    Voor de DVI-HDMI kabel gebruik ik deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1501
    Werkt prima, mij philips LCD herkend de MB, de MB zoekt zelf de optimale resolutie.
    Succes.

Bijdrager
    Pieterr

In de handleiding van je Philips TV kun je waarschijnlijk ook nog wel wat informatie vinden, bijvoorbeeld of en zo ja welke audio ingangen je kunt gebruiken in combinatie met DVI/HDMI.

Bijdrager
    dspiers

Met de juiste kabels werkt het. Heb het ook gedaan. Beha;ve het geluid zoals Vtenvoorde al zei. Maar verder geen problemen.

Bijdrager
    Vtenvoorde

Wel even opletten dat je de DVI-D neemt. De kabel die ik gemeld heb is goed.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Vtenvoorde”

Wel even opletten dat je de DVI-D neemt.

Als er aan de andere kant een HDMI stekker zit, zal dat wel snor zitten…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.