6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

MacBook White batterij kapot

M’n MacBook White batterij heeft het helaas begeven. 219 loadcycles..maar schijnbaar te lang niet gebruikt waardoor de spanning volledig van de batterij is gegaan.
    Hoopte dat m’n MacBook binnen de ‘verkeerde batch’ zou vallen maar na een telefoontje naar Apple bleek dit dus niet te zijn..kan dus gaan betalen voor de batterij.

Nu vind ik €139,- een grof bedrag en ben ik gaan kijken op eBay..
    Daar staat een Genuine MacBook White batterij voor €56,- incl verzending te koop (nieuw).
    Verkoper is woonachtig in Engeland maar heeft alleen nog maar positieve feedback ontvangen.

Maar nu vroeg ik me af, de code die achter de naam staat is A1185.
    Kan deze moeiteloos in iedere MacBook White?

Bijdrager
    tjetta

Bel Apple eens op 0900 – 777703. Leg uit dat je pas zo weinig cycles hebt en dat je het vreemd vind dat hij het nu niet meer doet. Wellicht treffen ze een andere regeling met je.

Voor het checken van het typenummer: check even het etiket op je huidige batterij en kijk of het overeenkomt:)

Moderator
    Rivanov

Heb Apple al gebeld en geklaagt dat dit niet normaal is en hij begreep me volkomen maar kon er helaas niets aan doen..

/edit: even batterij gechecked en het is inderdaad A1185. Ga ‘m daar maar ’s bestellen dan..

Bijdrager
    Bosse

batteryking
    110 euro voor een nieuwe orginele batterij
    Heb er zelf goede ervaringen mee… De verzending is gratis.

Moderator
    Rivanov

Heb ‘m voor 57euro besteld bij fix-a-deal.

Bijdrager
    MacbookTo

Laat eens horen hoe hij bevalt?

Ik ben nl. wat huiverig voor zulke aanbiedingen. Ik had Memorysticks van Sony besteld. Heel voordelig. Er zat ook zo’n gouden hologram op de verpakking e.d. Ze bleken later problemen te hebben met video opslaan en bij nadere bestudering waren ze vals. (Heb wel van de verkoper mijn geld teruggekregen)
    Zou dit dan echt of namaak zijn?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.