6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    scrappysas

Macbook WD externe schijf fat32 ivm Samsung tv…

En dat werkt op zich prima ware het niet, dat als je een film download oid boven de 4gb je ‘m niet kunt overzetten. Ik heb me behoorlijk verdiept in programma’s die mkv’s verkleinen naar mkv, maar die programma’s doen er soms een uur of langer over om iets om te zetten. Ik wil nu bv wat kinderkerstfilms op mijn harde schijf zetten voor komende kerstvakantie, maar is er een betere (en liefst snellere) oplossing voor mij probleem? Ik heb nl sterk het idee dat ik iets over het hoofd zie. Alvast reuze bedankt voor het meedenken!

Saskia

Bijdrager
    Hansi2124

Waarom formatteer je je externe hd dan niet met OS X (journaled)? Of anders exFAT?

Bijdrager
    Beech

Die kan zijn Samsung TV niet lezen, alleen NTSF.

Bijdrager
    scrappysas

Inderdaad Beech!

Bijdrager
    TheBigZ

Je kunt voor €69 een WD TV Live kopen. Dit kastje kan HFS+ (non-journaled) schijven lezen, en de films die erop staan afspelen. Je kunt dan je externe schijven voor de Mac formatteren (HFS+) en daar je films op zetten, ook groter dan 4GB. Bovendien hoef je dan geen films meer te converteren omdat de WD TV Live alles zonder conversie kan afspelen.

keus externe harde schijf formatteren

Bijdrager
    scrappysas

Dank je voor je reactie, TheBigZ!

dat zou een oplossing kunnen zijn, helaas hoopte ik op een oplossing die me geen geld zou kosten, maar ik ben al blij met elke suggestie!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.