6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    KiDo

Macbook vraag

hallo, is er een manier om ervoor te zorgen dat als ik mijn macbook sluit, ie niet op sleep gaat? ik zou graag willen dat als ik beneen via de airport op de stereo muziek luister, ik mn macbook dicht kan klappen, en dat de muziek dan door gaat, bij windows kan je instellen dat de computer niet in sluimerstand gaat als je hem dichtklapt, maar ik heb dat bij system prefs nergens kunnen vinden, kijk ik ergens overheen of is deze optie niet mogelijk in MacOSX? alvast bedankt:)

Bijdrager
    dhocks

volgens mij kan dat wel als je er een extern scherm aan hebt hangen, dan gaat ie niet in sleep..

Verder kun je het naar mijn weten nergens instellen..

Bijdrager
    KiDo
    ”Mendoza”

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=383334&highlight=slaapstand+als+ibook+dicht#383334

dit gaat over een ibook, macbook is toch iets anders, dacht dat het misschien wel zou kunenn werken met een macbook, het gaat er puur om dat bijv, als mn laptop boven staat, en k dus beneden muziek luister, ik hem liever dicht heb aangezien mijn katten het nog wel eens leuk vinden erover heen te walsen, op een kier zetten werkt niet want hij knalt redelijk snel dicht met zn magneetje.. toch bedankt, ik concludeer hieruit dat het niet kan dus..

Bijdrager
    LEXY

Daar bestaan wel programmaatjes voor maar ik zou ff niet weten welke. Even zoeken op Versiontracker of Macupdate.

Bijdrager
    Vikash

Al geprobeerd em dicht te doen en dan te waken met je afstandsbediening?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.