4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    GForce85

macbook, vga lcd tv en slaapstand.

Hoi allemaal,

Ik heb een samsung lcd tv met een vga aansluiting en een witte macbook met mini dvi uit. Ik heb mijn tv met een vga kabel en een minidvi naar vga verloopstukje aangesloten op mijn macbook. Mijn bluetooth muis staat ingesteld om mijn macbook wakker te maken als hij slaapt. als ik nu mijn macbook dicht klap valt hij in slaap en ben ik het beeld op mijn tv kwijt. ik krijg mijn macbook ook niet meer goed wakker. Als dat dan wel luk valt hij na een paar tellen weer in slaap. kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen. Met de macbook open werkt alles goed.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    The_Envoy

Zoek eens op clamshell mode,
    bvb http://www.ffnn.nl/pages/articles/apple-mac-os-x/macbook-clamshell-mode.php

Heb zelf geen macbook, maar het kan zijn dat het gewoon niet werkt met een BT-muis

Edit: is het wel noodzakelijk je macbook dicht te doen? Zo warmt hij sneller op, wat niet te best is.

Bijdrager
    Ian83

Werkt alleen als je de Mac aan de lader hangt en een toetsenbord en/of muis erop aansluit. Als de Mac dan in slaapstand gaat en een knop indrukken of de muis even klikken en dat blijft de Mac aan.

Bijdrager
    GForce85

Heej het werkt nu. wist niet dat je hem aan de stroom moest hangen.

Trouwens geen problemen met warmte gehad.

THNX!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.