5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Rholerio

Macbook versturen Australie

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje over het versturen van mijn Macbook naar Australië. Ik weet dat dit best risicovol is maar het is al een redelijk oud dingetje en hij is goed ingepakt. Ik vraag me alleen af wat de snelste manier is en hoe het zit met de doane. Kunnen mijn ouders gewoon een adres en naam erop plakken en opsturen of zal die dan bij de doane vast komen te zitten? Hopelijk heeft iemand er ervaring mee aangezien op google weinig te vinden is. Ik ga aan het einde van mijn reis hier eentje kopen maar moet eerst werken en wil ondertussen toch wat hebben. (Dom dat ik hem niet mee heb genomen I know)

Alvast bedankt

Bijdrager
    MDF

Contacteer UPS of DHL maar. Als je via hun verstuurt dan wordt het vrij snel geleverd.
    Zij zullen je ook informeren als je een pro-forma factuur nodig hebt of andere verklaringen.
    Kost misschien iets meer, maar dan ben je van alle zorgen af.

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst naar lounge, heeft niks met de laptop te maken qua topic.

Met de post duurt ongeveer twee weken, met een koerier kan je hem in twee dagen hebben, maar daar hangt een aardig prijskaartje aan.
    Per post is gewoon veilig, label als “used electronics” en geen haan die er naar kraait.

Bijdrager
    Brombeer

maak hem wel schoon van binnen. Niet dat je straks clandestien graszaden binnensmokkelt.

Bijdrager
    Rholerio

Thanks allemaal, heb hem gewoon op de post gedaan
    Met inderdaad een label eraan als used electronics.:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.