9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Blaugrana

Macbook valt soms uit

Ik heb het probleem dat mijn macbook, wanneer die op de batterij werkt, soms opeens uitvalt. Erg irritant….

Wanneer ie op de stroom is aangesloten, komt het probleem niet voor.

Bijdrager
    Daan86

Dan is er iets mis met je batterij. Heb hetzelfde gehad maar dan met de iBook.

Bijdrager
    JWB
    ”Daan86″

Dan is er iets mis met je batterij. Heb hetzelfde gehad maar dan met de iBook.

Yep, en wordt kosteloos vervangen!

Bijdrager
    WaZoo

Krijg je van te voren geen waarschuwing dan? Heb nl. hetzelfde met een van onze 17″ pb, en weet ook niet wat ik daaraan kan doen…

Bijdrager
    JWB

Die waarschuwing krijg je als de laatste 10 minuten ingaan. Maar een kapotte accu heeft de neiging om bijv. van 40 minuten naar leeg te gaan. Er zijn dan een aantal cellen kapot.

Bijdrager
    WaZoo
    ”JWB”

Die waarschuwing krijg je als de laatste 10 minuten ingaan. Maar een kapotte accu heeft de neiging om bijv. van 40 minuten naar leeg te gaan. Er zijn dan een aantal cellen kapot.

Dan issie kapot dus, wel k*t, want deze was net een maandje of 8 oud…

Bijdrager
    Mkouwenhoven
    ”Blaugrana”

Ik heb het probleem dat mijn macbook, wanneer die op de batterij werkt, soms opeens uitvalt. Erg irritant….

Zelfde probleem gehad met MBP. Ik zou apple.com even raadplegen en je serial checken. Kan zijn dat je bad bettery hebt. Apple heeft daar een (gratis) inwisselprogramma voor.

Bijdrager
    Blaugrana
    ”Mkouwenhoven”
    ”Blaugrana”

Zelfde probleem gehad met MBP. Ik zou apple.com even raadplegen en je serial checken. Kan zijn dat je bad bettery hebt. Apple heeft daar een (gratis) inwisselprogramma voor.

Waar op de Apple site precies? Kan het niet meteen terugvinden…

Bijdrager
    Blaugrana

Het wil echt maar niet lukken…naar mac winkel geweest, daar zeiden ze dat ik batterij pack update moest installeren. Heb ik gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem…

Wat moet ik doen :S

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.