9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hifi

Macbook uppercase

Jullie kennen de uppercase wellicht van een macbook, die die vaak verkleure bij de eerste generatie. Wel Switc Gent heeft mn logicboard vervangen en heeft daarbij mn topcase losgemaakt. Gevolg aan het trackpad sluit hij niet meer mooi aan. Zou ik dat zelf kunnen doen door middel van ifixit guide? Of moet ik terug naar itpro, het is gewoon bij het terugplaatsen van de case gebeurd gwn snel alle vijzen ingedraaid.

Bijdrager
    Turbanus

Niks zelf fixen maar gewoon door hen goed laten doen!

Bijdrager
    hifi

Ja ik zal gewoon even terug gaan zou niet lang mogen duren, want de case is niet kapot he. Dus zal gwn beetje vijzen zijn voor die mannen, en ik merk zelf ook dat ik het materiaal niet heb om het te herstellen :x

Bijdrager
    Brainiac
    ”hifi”

Ja ik zal gewoon even terug gaan zou niet lang mogen duren, want de case is niet kapot he. Dus zal gwn beetje vijzen zijn voor die mannen, en ik merk zelf ook dat ik het materiaal niet heb om het te herstellen :x

Aha, nen Gejnteneir! :D

Bijdrager
    Turbanus

Die zitn hier veul he…..:wink:

Bijdrager
    hifi
    ”Brainiac”
    ”hifi”

Aha, nen Gejnteneir! :D

Oedaddet wiet!

Bijdrager
    LEXY

Bij mij zat er ook wat speling tussen, heb ik gewoon met me vinger aangedrukt. No problem.

Bijdrager
    hifi

Hier kan ik het niet dichtdrukken:p

Bijdrager
    hifi

Update! Tijdens het vervangen van mn logicboard heet itpro de behuizing dus niet geod vastgemaakt, ik wou even naar de onderkant kijkn van de macbook om hem mooi te maken wat blijkt er zit een BLUTS IN de hardcase!! Deze was er nog niet voor ik hem kocht. Nu voel ik me zo geneukt, ook de whine is terug.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.