10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    SilverWings

Macbook trackpad problemen

Met deze hoge temperaturen in combinatie met een warme Macbook is het redelijk makkelijk om klamme handen/vingers te krijgen.
    Ik heb het probleem dat mijn trackpad ontzettend vervelend reageert met dit weer. Het is alsof het in een soort selectie modus blijft hangen als ik met mijn vinger erover heen ga. Met andere woorden, mijn mousepointer trekt continu selectie boxen en pas bij meerdere malen hard tappen met 1 vinger op het trackpad komt ie uit de selectie modus, maar kort daarna is het weer raak.

Nu vroeg ik me af of meer mensen hier problemen mee ondervinden ?

Bijdrager
    HSL

dit is met alle trackpads, heb je last van zweethanden?

dan is een muis(je) de enige oplossing.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Staat klikken en slepen met het track gedeelte uit?

Bijdrager
    SilverWings

Nee, ik heb zeker geen last van zweet handen en gebruik al jaren Sony en Toshiba laptops. Dit is mijn eerste Apple laptop, maar ik kan maar niet begrijpen waarom mijn Macbook hier wel last van heeft en ik nooit enig probleem hiermee heb ondervonden op mijn andere laptops.

Toevallig kwam ik net http://www.ragingmenace.com/software/sidetrack/index.html tegen. Ik zal het ’s even proberen als ik thuis ben.

Bijdrager
    SilverWings
    ”www.project-euh.com”

Staat klikken en slepen met het track gedeelte uit?

Yep, al die andere poeha staat uitgevinkt. Ik heb ook nog ge-experimenteerd met dat “accidental input protection”, maar ook dat mocht niet baten.

Bijdrager
    SilverWings

SideTrack heeft mijn probleem opgelost. Ongelovelijk… het ligt dus aan de driver.

Moderator
    Strifer

lijkt me sterk, die leest net zo hard de input uit als de standaard software het doet. ik vind het maar vreemd. weet je zeker dat je niet een of andere rare functie aan had staan of juist uit had staan die nu door sidetrack overschreven wordt?

overigens is sidetrack meesterlijk! ik gebruik het al sinds ik mijn macbookpro heb.

Bijdrager
    SilverWings
    ”Strifer”

lijkt me sterk, die leest net zo hard de input uit als de standaard software het doet. ik vind het maar vreemd. weet je zeker dat je niet een of andere rare functie aan had staan of juist uit had staan die nu door sidetrack overschreven wordt?

overigens is sidetrack meesterlijk! ik gebruik het al sinds ik mijn macbookpro heb.

Ik heb vanwege dit probleem mijn Macbook al 2x opnieuw geinstalleerd en zelfs direct na de installatie van OSX had ik er last van.
    Tijdens de installatie van OSX had ik er overigens geen last van.

Bijdrager
    SilverWings

Overigens staat er op de website van SideTrack dat het om een “replacement driver” gaat, dus het zou goed kunnen dat het wel de oplossing is geweest.

Bijdrager
    sammylvb

sidetrack – TOOOOOOP !

Geniale app….

Grtz,

Sammy ;o)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.