5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    blaaat

macbook toetsen

ik las een paar dagen terug dit bericht op tweakers:
    http://tweakers.net/nieuws/43306

toevallig zag ik vorige week op mijn macbook, dat het zelfde aan het gebeuren was,
    ik had hier voor de macbook nog niets over gelezen.Het probleem is vooral bij de letter T, maar ook bij andere toetsen. De T zelf vervaagt niet, maar het witte laagje lijkt weg te slijten. Daardoor krijg ik een bruin-achtige toetsen, ik heb het al geprobeerd ‘schoon’ te maken, maar zonder succes. ’t witte laagje is er echt af en het is geen viezigheid.

Iemand anders ook met dit probleem? ik ga straks is fototje er van maken.

Bijdrager
    All-Father

Heb hier na bijna drie nog steeds gene last van

Bijdrager
    JWB

Ik heb mijn iBook nu bijna 2 jaar en mijn macbook zo’n 1,5 maand. Geen enkel probleem. Daarnaast, Tweakers staat nu niet bepaald bekend om hun mac-adoratie….

Bijdrager
    Martinmac

Valt wel mee hoor, Tweakers adoreert de pc net zoals de Mac.
    Maar het is inderdaad wel vreemd ja, misschien even met Apple bellen om er naar de informeren?

Bijdrager
    error

Geen idee wat die Denen voor chemicalien op hun vingertoppen smeren maar ik heb hier twee iBooks staan, de ene 5 jaar oud en de andere ruim 2 – beide intensief gebruikt en geen enkele vervaging van de toetsen.

Ze kunnen beter klagen bij de fabrikanten van afstandbedieningen – op mijn heen-en-weer en volume knoppen zit geen bedrukking meer. Ik ben radeloos. Tijdens de reclame zet ik dat ding nog veel harder en ik blijf tijdens het zappen steeds hangen bij enorm slappe realityshow concepten (zoals ‘mijn vakantie, jou vakantie’).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.