7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    idenniske

Macbook start niet meer op

Mijn macbook is nu ongeveer 3,5 / 4 jaar oud en heeft het vandaag voor het eerst begeven.

Ik heb 2 jaar geleden zelf het geheugen en de harde schijf vervangen.

Dit is wat er gebeurt is, ik was aan het internetten en opeens bleef mijn laptop hangen “freeze”, ik kon niks meer doen met de knoppen en dus heb ik de uit-knop ingedrukt totdat de laptop uitviel. Nu probeer ik de laptop opnieuw op te starten en dan komt er dit te staan:

Het rare is dat na 5 keer opstarten er een windows versie wordt opgestart waarvan ik dacht dat die al lang verwijderd was.

Hebben jullie enig idee?

BVD

Bijdrager
    JBStudio

staat hier iets tussen?

Verbodsteken bij opstarten

Bijdrager
    idenniske

Bedankt, ik ga toch maar een clean install proberen en anders ga ik een andere harde schijf proberen.

Bijdrager
    Afroman

Er is sowieso iets mis met het booten. Wij weet niet waarvan hij kan booten. Dus hij kan de disk niet vinden. Probeer eens vanaf een externe disk op te starten of met een nieuwe disk erin(je oude bijvoorbeeld)

Bijdrager
    Koetjesreep

Probeer eens met alt op te starten

Lid
    lEl

Als je computer blijft hangen op niets en hij start niet meer op is de schijf meestal naar de knoppen :s. Heb het zelf ook meer dan eens meegemaakt (1 keer met eigen computer en 3-4 keer met andere)

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Veilige modus? Met de DVD de schijf al hersteld (niet de boevoegdheden, die ander ‘herstel’)?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.