2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Itachi

Macbook start niet meer op (late 2016)

Goedemiddag allemaal!

Sinds gisteravond doet mijn macbook pro (late 2016) niks meer. Ik was aan het werk toen hij uitviel. Met de oplader eraan startte hij weer op, maar het batterijpercentage bleeft op 1% met de mededeling ‘de batterij wordt niet opgeladen’. Een aantal minuten daarna viel hij wederom uit en zodra ik de netstroom er af haalde deed hij dit ook. De batterijstatus gaf aan; normaal. Uiteindelijk viel hij wederom uit en deed toen letterlijk niks meer. Ik heb allerlei soorten resetten geprobeerd, maar hij geeft geeft geen kik. Ik heb de laptop weggebracht naar een winkel in de buurt en deze dacht eerst de batterij, maar kwam hier later op terug omdat het moederbord stroom krijgt. Zij geven aan niet te weten wat het probleem is en willen de laptop naar een collega bedrijf sturen. Voor dat ik dit doe toch nog even kijken of er hier nog tips/tricks zijn of toch opsturen naar Apple of een andere expert in de buurt van Arnhem?

Kortom je hoort of ziet niks en allerlei manieren van resetten geven geen resultaat.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ga in ieder geval naar een door Apple gecertifieerd reparatie bedrijf.

Vraag Apple welke bij je in de buurt zit, anders opsturen, maar Apple zelf is momenteel gesloten.

Card Services in Zwolle en Utrecht zijn wel open.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.