20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan86

Macbook Speakers

Ik zoek USB speakers voor mn macbook! Ze dienen dus compitable te zijn met Macosx! Ik kan ze alleen voor windows vinden. Kan iemand me helpen!

Bijdrager
    MJG

Waarom wil je USB speakers?
    Voor de MacBook lijken mij deze speakers top: PHILIPS Speakerset SBA1500
    Makkelijk meenemen en staan prachtig bij de MacBook lijkt mij?

Bijdrager
    Daan86

Ik zoek iets met usb voeding. Heb er eentje met batterijen maar dat is zo op en zonder batterijen werkt het verrot. Maar bedankt! En die van apple store zijn 100Euro. Zoek eigenlijk wat goedkopers!

Bijdrager
    PietjePuk
    Bijdrager
    MJG

http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10880

Wow! Die zijn ook wel prachtig! Prijzig, maar prachtig!

Bijdrager
    Daan86

Weet alleen niet of ze ook naar nederland verzonden worden.

Bijdrager
    Maced.2
    Bijdrager
    Daan86

110 euro pfffff

Bijdrager
    bassmac

Is al eerder over gevraagd, maar ga er vanuit dat
    1- het spul van 5 tot 10 euro (met batterijvoeding) niet klinkt, en
    2 -dat de mooie en dure erg o.k. zijn, maar vast externe voeding nodig hebben.
    De USB speakers doen het volgens mij allemaal op de mac’s, of ze er nu op getest zijn of niet.
    (Heb zelf een rechthoekig wit AIWA kastje, dat in prijs van 25 tot 200(!) euro heeft gedaan in den lande, maar die klinkt dus erg goed.)

Bijdrager
    Maced.2
    ”Daan86″

110 euro pfffff

ja maar dan hebbie ook wat hoor…dacht ik zo en ze klinken geweldig :wink:

Bijdrager
    Daan86

He door dat laatste zinnetje ben ik weer veel te veel geneigd veel te veel knaken kapot te slaan op van die speakers!:wink:

Bijdrager
    bassmac

Wacht, bedenk me dat ik pas “voor de heb” die witte Philips bolletjes heb gekocht, 20/25 euro.
    werkt via de koptelefoonuitgang, dus geen USB…
    Kan op drie batterijtjes én zonder, gaat niet echt hard, maar klinkt mooi vol. (batterijtjes voor met een mp3 spelers, de MBP kan zonder. Ze hebben in de verte iets weg van de oude glazen apple speakertjes, heel in de verte dat wel:)

Maar die witte design pijpjes hebben alleen firewire nodig zie ik nu. Daar gaat m’n zakgeld vrees ik, wat mooi!

Bijdrager
    Daan86

hoezo kan de mbp zonder?

Bijdrager
    bassmac

MBP zonder: Raar maar die gaat dan net zo hard als een shuffle met de batterijtjes. Als ik het batterijblokje erbij gebruik gaat het juist eerder vervormen. Dus met een MBP klinkt het zonder extra batterijtjes al fijn, voor op je bureau, en met batterijtjes klinkt je Shuffle (enz) ook lekker. Voor dat geld zijn ze mooi en o.k.
    Maar geen partij voor de dure designjongens vrees ik… is dan ook iets heel anders he

Bijdrager
    Daan86

Gewone macbook dus ook?

Bijdrager
    macses

ben een een gelijkaardig topic begonnen, ook met die LaCie speakers in mn vraag. heb ze uiteindelijk gehoord in de apple winkel en ze voldeden niet echt aan mn verwachtingen. ben dan voor de duurdere scandyna gegaan die iemand aanraadde. Excellent geluid, mooi, maar wel prijzig als je de actieve wil.

Bijdrager
    bassmac

Phillips dingen van 25= (meen dat ik ze bij Ben van Dijk goedkoper heb gekocht. )
    Zal eens kijken of ik ze van de week kan proberen op een macbook…
    in elkaar geklikt is het een soort struisvogelei, qua grootte…
    klinken o.k. voor het geld.

Bijdrager
    disruption

Ik heb me deze een tijdje geleden aangekocht.

jbl spots, geen usb maar via koptelefooningang

(120 pleuro)

Bijdrager
    eubank

De bose Companion 2 heb ik in de winkel gehoord en klonk erg goed.

http://www.sounddock.nl/site/multimedia/MultiMedia%20producten.html

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.