17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    rexel

macbook sluimerlichtje uitschakelen

Weet iemand of het mogelijk is het ledje dat begint te pinken als je je macbook dichtklapt of als hij in sluimer gaat,
    uit te schakelen?
    :?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Je computer volledig uitschakelen lijkt me het simpelst. :wink:

Bijdrager
    rexel
    ”MoNdO

Je computer volledig uitschakelen lijkt me het simpelst. :wink:

klopt, maar als het maar voor een uurtje is en de macbook staat in een donkere ruimte, waardoor het lichtje echt wel opvalt, dan zou het handiger zijn om ‘m gewoon dicht te klappen.
    Bestaat hier geen softwarematige oplossing voor?:?

Bijdrager
    Hansi2124

Wie heeft er last van dan in een donkere ruimte? Ik neem aan dat je daar niet in het donker blijft zitten. Tenzij het een doka is:wink:

Bijdrager
    victor93

ik heb er anders wel erg veel last van in mijn slaapkamer

Bijdrager
    Calpa

Als ik er last van heb dan zet ik er iets voor of ik leg het beeldschermdoekje er overheen.

Bijdrager
    Hansi2124
    ”victor93″

ik heb er anders wel erg veel last van in mijn slaapkamer

Dan ga je uit je slaapkamer:P

Bijdrager
    mblokhuis

Zwart isolatieplakband erover heen plakken.

Anders pak je een schroevendraaier en hamer, schroevendraaier op lampje houden. Hamer tegen de schroevendraaier, een keer flink hard slaan, en het lampje is uit :P .

Bijdrager
    Brainalyser
    ”mblokhuis”

Anders pak je een schroevendraaier en hamer, schroevendraaier op lampje houden. Hamer tegen de schroevendraaier, een keer flink hard slaan, en het lampje is uit :P .

Je zou er natuurlijk ook gewoon iets voor kunnen zetten dat geen licht doorlaat…
    Maar ik heb er sowieso geen last van…

Bijdrager
    Afroman
    ”mblokhuis”

Tieftstraal de MacBook gelijk het raam uit…;)

Ik zou hem gewoon uitzetten, of een doekje eroverheen doen. Het leven is te simpel.

Bijdrager
    Hansi2124

Omdraaien kan ook. Net zoals je ogen dichtdoen als je gaat slapen. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar wáárom de TS dat lampje uit wil in dit geval in een donkere kamer.:?

Geblokkeerd
    Anoniem

Haha, mijn vriendin wil ook altijd dat ik ‘r MacBook uitzet als we gaan slapen. Vond dat ook altijd absurd :-p

Ik denk dat dit iets in de firmware is hoor, want enkele jaren terug was er een Firmware-update voor de iMac G5 om het lampje in sluimerstand zachter de doen branden!

Bijdrager
    Neptunus

Ik heb er op zich niet veel last van, maar het irriteert me soms wel dat hij telkens van intensiteit verandert. Dat zou veranderd moeten kunnen worden..

Bijdrager
    petermac

Ik zet hem ook altijd uit als ik ga slapen, of ik zet een fles of blikje of tas ervoor.
    Dat lampje is wel leuk, maar echt wel vervelend als je op een kleine studentenkamer leeft en slaapt.

Bijdrager
    rexel
    ”Hansi2124″

Omdraaien kan ook. Net zoals je ogen dichtdoen als je gaat slapen. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar wáárom de TS dat lampje uit wil in dit geval in een donkere kamer.:?

Wel dat is bijvoorbeeld in mijn slaapkamer voor ik ga slapen, ’s avond bij de tv, op een feestje, op mijn kot,…
    Het is niet iets waar ik me vreselijk aan erger, maar ik vind het wel vreemd dat je het niet op een of andere manier kunt uitschakelen… :innocent:

Bijdrager
    Neptunus

Het lampje zit er natuurlijk niet voor niets. Het geeft aan dat de computer (ondanks het zwarte scherm) niet is uitgeschakeld.

Helemaal uitschakelen lijkt me ook niet de bedoeling. Misschien de intensiteit dus instellen ofzo?

Bijdrager
    Hansi2124
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.