14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Doekje

MacBook scherm, last van blauw puntjes.

Ik heb last van blauwe puntjes. zie foto.

Wat kan ik hieraan doen?

Bijdrager
    Ratz

Uh, waar dan?

Bijdrager
    The JM

Als jij blauwe puntjes ziet en wij zien die niet op een screenshot dan is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem.

Bijdrager
    Oost

Hahahaha

[size=7:f6b20aa692]Sorry, kon mijn lachen even niet inhouden :)[/size:f6b20aa692]

Bijdrager
    The JM

Dat helpt de TS echt he.

Bijdrager
    iJeroen

Dode pixels? Niks aan te doen, hooguit nieuw scherm kopen :wink:

Bijdrager
    Doekje

maar het is niet een dode supixel, maar een heel rijtje bij elkaar. bijvoorbeeld langs een vensterrand en langs de rand van de kade.

Bijdrager
    sven-

Als je nog garantie hebt, zou je terug naar de winkel kunnen gaan.

Bijdrager
    Doekje

Ik heb er een foto van gemaakt, zodat jullie het kunnen zien, het lijkt erop dat die backlight voor die rij kapot is. Het loop helemaal door tot boven.

Jammergenoeg liep mijn garantie tot juli 2008. Is er dan nog een mogelijkheid dat dit gratis wordt gerepareert, omdat je van een apparaat meer dan 1000 euro verwacht dat het wel langer meegaat?

Bijdrager
    Soulshaker

ik denk dat apple dit niet zal terugbetalen, maar je kan nog altijd proberen he :D ,

Of je zoekt een kapotte macbook met een goed scherm op marktplaats ofzo , maar dan moet je het wel zelf herstellen

Bijdrager
    tommy666

Probeer eens,zeg dat je het factuur kwitj bent…. dan bekijken ze bij de APR normaal aan de hand van eht serienummer hoe lang je garantie nog kan lopen.

Bijdrager
    Soulshaker

Dan ben je nog veel verder van huis , de einddatum van je garantie (via serienummer) kan wel eens verschillen met die van je aankoopbewijs, mijn macbook heeft nog garantie tot maart (adhv het serienummer), terwijl ik die in mei gekocht heb

kan je hier controleren

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

Als je hem in een winkel gekocht hebt , en je hebt al vaak daar iets gekocht kan je het mischien nog vragen ofdat ze je je mac kostenloos wilen repareren , maar ik vrees ervoor

Bijdrager
    Doekje

probleem is opgelost!

Gebruikte mijn macbook na die tijd als een veredelde desktop, maar nadat ik afgelopen week windows XP had geinstalleerd via bootcamp, was het scherm opeens weer normaal:D

Bijdrager
    M.axx
    ”Doekje”

probleem is opgelost!

Gebruikte mijn macbook na die tijd als een veredelde desktop, maar nadat ik afgelopen week windows XP had geinstalleerd via bootcamp, was het scherm opeens weer normaal:D

Doet Windows toch nog iets goed :o

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.