4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    netvista

[Macbook pro]Touchpad / keyboard werken niet meer na +/-10 m

Sinds kort reageerd het touchpad en keyboard niet meer +/- 10 minuten nadat ik mijn macbook pro (2Ghz CoreDuo) heb aangezet.

Als ik hem dus aanzet kan ik met wat geluk nog 10 minuten werken en dan reageren de KB + TP niet meer. De TB verlichting werkt nog wel gewoon. Externe keyboard en muis werkt wel , maar goed daar heb ik geen laptop voor :?

Dit heb ik al geprobeerd om het op te lossen:

– Truuk geprobeerd met zakdoekje onder de baterij
    – Pram + NVRAM gereset

Iemand nog suggesties wat ik kan proberen ? (behalve naar een APR gaan)

Bijdrager
    bgielink

raar probleem, misschien permissies herstellen in schijfhulpprogramma, verder zou ik het ook niet weten

Bijdrager
    netvista
    ”bgielink”

raar probleem, misschien permissies herstellen in schijfhulpprogramma, verder zou ik het ook niet weten

Nee dat kan het helaas niet zijn, het probleem doet zich soms zelfs zich al voor bij het opstarten. Ik heb ook de extended hardware test gerunt , maar zonder resultaat. Alles was in orde volgens de test. :?

Bijdrager
    netvista

Voor de geintereseerden nog een update. Ik heb van de week mijn MBP naar de APR gebracht voor reparatie. Vandaag werd ik terug gebeld met een prijsopgave.

Wat ik al verwachtte, de topcase was defect. Wat ik niet verwachtte was de prijs. :o Ok, hou je vast. Dat miezerige stukje alu / plastic kost maar liefst ruim 450 euro !!! :roll: Dit heb ik dus niet gedaan, want als ik genaaid word, wil ik ook zoenen 8) . Ik heb nog even met apple gebeld en om een beroep te doen op coulance, maar nee hoor. No mercy :nietblij:

Zojuist dus maar op ebay een top case gekocht voor 55 euro inc shipping….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.