8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bas517

Macbook probleem?

Dag,

Ik heb sinds vrijdag mijn eerste Macbook, gelijktijdig heb ik Office gekocht. Toen ik dit wilde installeren, ging het allemaal goed tot het punt Systeem optimaliseren. Er stond nog ongeveer een minuut, en een uur later stond dat er nog steeds. Ik ben naar bed gegaan, heb hem aan laten staan en de volgende morgen was alles weg.
    Nu wilde ik vandaag Itunes installeren, en nu stopt de installatie bij wijzigingen doorgeven oid, en crasht hij totaal. Een vriend heeft hem gereset oid en weer aan de praat gekregen, maar sindsdien crasht hij bij alles wat ik ook open, zelfs bij dat notitieboekje.
    Alles bij elkaar genomen lijkt mij dit niet echt normaal, iemand een idee wat ik fout kan doen of moet ik gewoon terug naar het MacHouse?

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit forum, Bas!

Ja, gelijk hiermee teruggaan naar MacHouse; misschien krijg je een andere mee terug. Neem dan Office mee, zodat zij hem daar kunnen installeren. En blijf (als dat kan) er ook even bij als ze iTunes gaan updaten.

Succes!

Bijdrager
    Oppie

Ik vermoed dat je hier meer tips zult krijgen als wat ze op MacFreak ook al noemden: terug naar de leverancier.
    Of wil je eigenlijk iets anders horen?

Bijdrager
    Bas517

Op het Macfreak forum kan ik mijn eigen post niet eens terugvinden.

+1 voor de service van MacHouse Rotterdam in elk geval, ik kan vandaag nog een nieuwe Macbook meenemen. Het probleem zat hem in de verkeerd aangesloten harde schijf.

Bijdrager
    Hansi2124

Mooi zo. Hieruit blijkt maar weer dat als je een probleem opmerkt direct na aankoop, je het beste z.s.m. terug kan gaan naar je verkoper.

Bijdrager
    Oppie
    Bas517 op 09 september 2010

Op het Macfreak forum kan ik mijn eigen post niet eens terugvinden.

Huh? => http://www.macfreak.nl/forums/topic/5/12307/probleem-macbook/
    Ook nog eens netjes door een mod in de juiste afdeling ‘Hardware’ geplaatst.
    Mag je daar ook wel even de -gelukkig positieve- afwikkeling plaatsen…

Bijdrager
    Bas517

Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, omdat ik het probleem niet wist.
    Plus dat ik het eerlijk gezegd een vrij rommelig forum vind.

Bijdrager
    michelvdb

Smaken verschillen… Maar rommelig? Neen. Anders? Ja. De verschillende forumonderdelen zijn er toch duidelijk genoeg?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.