10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iLeronM

MacBook Pro witte waas op aluminium unibody

Ik heb mijn MacBook pro nu net een jaartje (zie foto) Er zit witte waas op de onderste rand naast de trackpad. Op internet is er niet zoveel over te vinden. Ik vind het niet zo mooi als er licht op staat. Sommige websites zeggen dat polijsten van het aluminium en het gebruik van een zogenaamde “Magic Eraser’ werkt.

Is er iemand anders die dit probleem heeft of heeft gehad en zo ja eventuele oplossingen?

Bijdrager
    Soulshaker

Dit dus ?

Edit , al aangepast zie ik

Bijdrager
    iLeronM

Bijdrager
    Apple Focus

ik weet niet zo goed met wat dit is ik heb dit wel eens op mijn imac maar als ik er met een doekje overheen veeg is het weer weg (het aluminium)

als dit niet help kun je terug naar de winkel of naar de apple store in Amsterdam

laat weten of het is gelukt

gr sion

Bijdrager
    Apple Focus

sorry dat tussen de haakjes moet (het aluminium is dan vochtig) zijn

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Je kunt je post bewerken door op het pijltje bij je Avatar te klikken, en dan op bewerk.

Bijdrager
    Apple Focus

oke thx voor de tip

Bijdrager
    wmaat

Misschien je handen wassen voor gebruik; Lijkt mij precies de plek waar je hand op het bord rust als je de trackpad gebruikt.

Pak eens een nat doekje met beetje Dreft…

Bijdrager
    SanderTreur

Wat een lelijke muis trouwens.. maar ja, tenminste niet zo belachelijk duur :-).

Bijdrager
    iLeronM

Met gewoon water lukt het niet. Het is inderdaad de plek waar mijn hand rust. Ik maak vaak genoeg mijn handen schoon hoor maar ik gebruik mijn MacBook elke dag voor school en stage. Dat van die dreft ga ik proberen.

PS: Ik heb een magic mouse hoor, die muis op de foto stelt niks voor. Hij is ook al kapot :sarcastic:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.