3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    mattias.reyntjens

Macbook pro wifi probleem

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik Fibernet van telenet, daarvoor had ik een airport extreme waar een harde schijf aanhangt voor mijn time machine.

Ik krijg mijn wifi via mijn telenet router en mijn airport extreme pikt in op mijn telenet netwerk.

Nu dat ik er 20 meter van mijn router wegga zie ik nog steeds dat ik 3 streepjes heb maar krijg ik daar geen verbinding mee … timeout …

Dat ik terug dichter ga is het allemaal geen probleem …

Alvast bedank voor jullie hulp !!!

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb hetzelfde. Voorheen had ik overal perfecte verbinding (Wi-Fi). Sinds ik bij Fibernet zit en ik boven in mijn kamer op de MacBook Pro wil surfen krijg ik een Time-Out. De enige oplossing is dichter naar de router toe gaan zitten.

Ik ben van plan de routerfunctie van de Telenet modem uit te schakelen en terug te keren naar mijn oude router. Met de iPhone heb ik trouwens hetzelfde probleem. Ik kan beneden en in de tuin overal op mijn Wi-Fi netwerk, van zodra ik boven ga, valt de verbinding weg.

Bijdrager
    mattias.reyntjens

Ik denk dat ik juist een mogelijk oplossing heb gevonden … de modus van mijn airport op “netwerk uitbreiden” gezet … hierdoor kan ik terug op een behoorlijke afstand op wifi …

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.