7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ninaceline

Macbook pro werkt ineens niet meer (lampje adapter knippert)

Hallo allen,

Ik krijg constant errors op de support page van Apple dus dan even bij jullie, een goede tweede keus.:)

Mijn macbook pro nokte ermee. Ineens! Ik was druk bezig allerlei (teveel?) dingen te regelen, toen hij ineens PAF uitviel. Hij laadde niet meer op. Nu inmiddels knippert het lampje van mijn adapter: groen, oranje, groen, oranje, groen.. Aaneengesloten, zonder tussenstop. Weet iemand wat ik moet doen? Help me!:(

Bijdrager
    fatboysmart

Lijkt erop dat de accu z’n beste tijd gehad heeft. Hoe oud is je MacBook Pro?
    Zo’n accu heeft niet het eeuwige leven.

Bijdrager
    Bodevinaat

Ninaceline,

Wat een belachelijke toonzetting in jouw post. Vooral dat dramatische ‘help me!’, terwijl je alle antwoorden binnen een paar seconden op Google kunt vinden.

Moderator, doe uw plicht!

Bijdrager
    fatboysmart

@bodevinaat

Zou je zelf niet eens van een berg afspringen of zo? Wat een zielig figuur ben jij toch.
    Ik heb even je meest recente reacties van dit jaar bekeken, en je hebt niets, maar dan ook absoluut NIETS te melden anders dan mensen afzeiken.

Inderdaad moderator, doe je plicht en gooi die bodevinaat eruit.

Bijdrager
    Illiarus

Er zijn mensen die het lastig vinden zulke dingen in het engels op te lossen omdat het niveau van die taal bij hun onvoldoende is om dergelijke zaken te begrijpen. Even vragen vind ik vaak zelf ook fijner dan het opzoeken en er dan achter komen dat alles net niet aansluit op jouw probleem. Het forum is hiervoor en niet om te zeuren.

Het probleem zit dus bij de accu. Je kan het laten checken bij een APR of de Apple Store in A’dam. Kost misschien wel wat (als je computer oud is en geen garantie meer heeft) maar een nieuwe computer kost een stuk meer.

Succes!

Inactief
    Anoniem

Probeer eens een SMC reset uit te voeren? wil soms helpen.
    google maar hoe je die moet doen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.