6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    J3rry

macbook pro vraagjes

vraagje, ik ga binnenkort macbook pro kopen
    ik ben altijd gewoon geweest van een azerty keyboard te gebruiken
    kan ik op een macbook een azerty nemen zoja moet ik dan extra bijbetalen ?
    indien dit niet kan, is er een mogelijkheid om je keyboard in osx te veranderen van qwerty naar azerty ?
    zodat ik een paar toetsen kan verwisselen dat het meer een azerty keyboard lijkt

ook ga ik hetvolgende kopen:
    1 externe HD + wireless router
    mogen deze van gelijk welk merk komen ? of werken enkel maar bepaalde merken samen met apple ?

thx

Bijdrager
    magic-with-mac

Waar ga je je macbook pro kopen? in de winkel of online?

Bijdrager
    Rini

in de online store kun je aangeven welk keyboard je erop wil hebben.
    En neem aan als je in belgie een book koopt je kunt kiezen voor welk keyboard. Azerty is het meest gangbare neem ik aan.

verder heb ik zelf een linksys router (draadloos). Werkt echt perfecto. Heb hiervoor een apple airport extreme gehad. Op zich een leuk ding om te zien, verder totaal ruk voor wat ik ermee wil doen.
    Elke instelling wijzigen is het ding opnieuw opstarten, daar gaat je verbinding. Nie handig.
    Verder zijn ze veel te duur voor wat je ermee kunt (is mijn mening).

Harde schijf extern heb ik van maxtor. Puur omdat ik er nog nooit problemen mee gehad heb, en why change a winning team;)

Bijdrager
    J3rry

ik ga mijn mac hier om de hoek in de winkel kopen

Bijdrager
    magic-with-mac

vraag het in de winkel, zou ik zeggen

Bijdrager
    klaus

Als je ze hier in Belgiƫ koopt, dan zal er zeker en vast een azerty toetsenbord bijzitten, tenzij ze een camion macbooks goedkoop kunnen op de kop tikken in Nederland, maar in dat geval zullen ze moeten bij het adverteren vermelden dat het qwerty is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.