9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Maks

macbook pro viel plots uit

had zonet iets gek voor:
    m’n macbook pro (2.0ghz intel core duo) stond al een tijdje aan, met de voeding en batterij ‘opgeladen’.
    Ik trek m’n poweradaptor uit, en knal m’n mac valt uit (terwijl hij dus op de batterij zou moeten werken)
    ik probeer hem terug aan te zetten: niks.
    toen ik de stekker dan weer térug instak startte hij wel op.
    wat kan dit zijn? staat hij te warm ofzo?

Bijdrager
    Maks

net weer geprobeerd: hetzelfde:cry:

help!

Bijdrager
    Napsju

Ik zit hier met ruim 35+ graden achter mijn MacBook Pro, wel een core2duo maar heb er totaal geen last van. Al geprobeerd je PRAM te zappen?

Bijdrager
    Oortjes

Waarom vraag je het niet aan je dealer? eventuleen laten repareren, je hebt toch garantie?

Bijdrager
    Esquare
    ”Maks”

Ik trek m’n poweradaptor uit, en knal m’n mac valt uit (terwijl hij dus op de batterij zou moeten werken)

Hoort jouw MBP toevallig hierbij?
    https://support.apple.com/macbookpro15/batteryexchange/index.html

Bijdrager
    Pienjow

ik heb hetzelfdde gehad.
    Heb jij ook dat als ie dan uitvalt je een soort vallend piepgeluid hoort?
    dan zou ik hem zo snel mogelijk terugbrengen!!
    Ik kon mijn macbook toen niet missen voor school dus heb zo doorgewerkt en toen na twee weken bogon mijn accu opeens op te zwellen en zat er een bult op van bijna een centimeter dik!!
    toen ben ik toch maar heel snel terug naar de Mac winkel gegaan en kreeg meteen een nieuwe accu..

Bijdrager
    Maks
    ”Esquare”
    ”Maks”

Hoort jouw MBP toevallig hierbij?
    https://support.apple.com/macbookpro15/batteryexchange/index.html%5B/quote:f38b85b9c8%5D

daar zat hij inderdaad bij, maar heb inmiddels een nieuwe accu!

Bijdrager
    Maks
    ”rudedude”

ik heb hetzelfdde gehad.
    Heb jij ook dat als ie dan uitvalt je een soort vallend piepgeluid hoort?
    dan zou ik hem zo snel mogelijk terugbrengen!!
    Ik kon mijn macbook toen niet missen voor school dus heb zo doorgewerkt en toen na twee weken bogon mijn accu opeens op te zwellen en zat er een bult op van bijna een centimeter dik!!
    toen ben ik toch maar heel snel terug naar de Mac winkel gegaan en kreeg meteen een nieuwe accu..

als ik hem terug wou opzetten, hoorde ik inderdaad een piep, en viel hij uit (hij stond eigenlijk nog niet op)

nu is het terug inorde, denk ik. hoewel hij daarnet niet opstartte, toen de accu niet opstond, en de batterij is nu nogthans (na 5minuten) al voor 80% vol :? wat dus wou zeggen dat er nog inzat… hmm..

Bijdrager
    Maks

nou, heb hem binnengedaan.
    ze dachten dat het misschien het moederbord was.

nu zit ik hier met een 12″ powerbookje te leen:evil:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.