8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    intense megavis

Macbook Pro valt uit

Ik heb een oude Macbook pro liggen (1e generatie uit januari 2006, met core duo 2,0 ghz).
    Sinds een korte tijd valt de laptop zomaar uit, en dan ook helemaal UIT.
    Dit lijkt op een willekeurig moment te gebeuren, zowel op batterij als op netstroom.
    Het is wel steeds erger aan het worden. Ik heb het idee dat als ik de WiFi uit zet dat het minder snel voorkomt..

OS: 10.6.8 met alle laatste updates & Windows 7 (hij valt ook onder W7 uit)

Moederbord kapot? Deze is vroeger al tot 2x toe vervangen, daarna heeft ‘ie het jaren goed gedaan.

Alvast bedankt.

Inactief
    Anoniem

Accu aan vervanging toe?

Bijdrager
    intense megavis

Accu is nog geen halfjaar oud en heeft slechts 109 cycles.. Daarnaast valt ie ook uit aan netstroom.

Dank voor je antwoord.

Bijdrager
    billw

Hoi,

zou kunnen dat moederboard kapot is, als ie warm wordt en er is ergens een kleine breuk kan het zijn dat ie uitvalt.

grtz.

Bijdrager
    Hessel89

heb ik ook gehad bij een 2009 model. ga er vanuit dat je macbook fucked is. er is niks meer aan te doen.

Bijdrager
    intense megavis

Dank voor de antwoorden. Helaas slecht nieuws dus.. Gelukkig heb ik de Macbook Pro voor ‘erbij’ maar het is wel balen..

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Heb je randapparatuur er aan hangen via USB?
    Deze eens ontkoppelen.

Heb ooit eens zo’n geweldig dealextreme iPhone kabeltje gehad, die gewoon sluiting bleek te maken waardoor m’n MacBook uitviel.

Bijdrager
    spides89

Het kan natuurlijk ook gewoon stof zijn. Als de cpu te heet word schakelt het systeem zich zelf uit.
    Ff met een compressor schoon maken dus.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.