6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ngs92

MacBook Pro val

Beste forumleden,

sinds begin september 2008 heb ik een MacBook Pro. Ik nam hem vandaag voor het eerst meer naar school en toen ik op het CS liep, ging ik door mijn enkel en viel ik. Mijn tas schoot van schouder af en lande op grond. Mijn MacBook Pro heeft gelukkig(!) zover ik merk geen hardware schade, alleen cosmetische schade. Bij de cd/dvd drive zit er aan de bovenkant een soort heuvel. De cover is niet naar binnen gegaan maar naar buiten gaan staan (als een soort krant die je samenschuift en dan uiteindelijk om hoog komt). Ik wil graag laten reparen. Weten jullie hoeveel een nieuwe onderkant-cover kost?

thanks!

groeten

Bijdrager
    nookie

Ik denk dat je dit beter kan vragen bij een iCentre bij je in de buurt.
    Misschien is er wel meer aan de hand.

Bijdrager
    FlyingSeal

Ook niet geheel onbelangrijk… Hoe is het met je enkel :)

Ik zou als ik jou was gewoon even informeren bij je dichtsbijzijnde Apple Premium Reseller.

Bijdrager
    Brimme

ik heb precies hetzelfde gehad met mijn macbook pro maar dan bij leiden centraal:D
    dvd drive ook verbogen. heb een keer gevraagd wat het kost om te repareren en was iets van 600euro.

heb deze week een nieuwe macbook pro gekocht en vroeg bij icentre of ze mijn oude macbook pro wilden inruilen.
    dit wilden ze wel maar dan moest ik de kosten voor een nieuwe bottom case betalen (de inkoop prijs dan)
    dat was 320euro !!. dan zou ik dus maar iets van 200euro terug krijgen voor mijn macbook pro terwijl hij het verder prima doet.
    Ga hem nu dus maar op marktplaats proberen te slijten.

Bijdrager
    ngs92

Ik ga wss zondag langs bij een iCentre in Adam. Maar mijn enkel gaat wel, doet wel nog pijn, maar mn macbookje is toch m’m kindje:) .

Bijdrager
    Fred
    ”ngs92″

Ik ga wss zondag langs bij een iCentre in Adam. Maar mijn enkel gaat wel, doet wel nog pijn, maar mn macbookje is toch m’m kindje:) .

Doe voorzichtig met je enkel, als je er nog een keer doorheen gaat terwijl het nog niet genezen is, wordt de schade groter (je enkelbanden zijn nu waarschijnlijk wat opgerekt)
    Vraag voor de lol eens bij de leraar Nederlands of er spelfouten in je eerste bericht te vinden zijn;-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.