10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Exquise

Macbook pro update 11 juni?

5 juni is de MBP geupdated, maar Leopard is waarschijnlijk voorzijn voor 11 juni (WWDC). Enkele weken gelden stelde ik de vraag, wanneer de MBP zou updaten en ik kreeg verschillende keren het antwoord, dat dit zou gebeuren in oktober. Deze uitstel door de release van de Iphone en het veranderen van bootcamp (die nu compatibel zou moeten zijn met vista).

Ik vraag me dus af of er nog updates in het verschiet zijn zoals ze me verteld hadden, of dat het licht op groen staat om er in het korte 1 te kopen.

mvg

Bijdrager
    Yaris

Leopard komt pas uit in oktober zoals al lang officieel bekend is. Je verwart de MBP met Leopard. Dus kopen die MacBook Pro.

Bijdrager
    The_Envoy

Dit is het ideale moment om een MBP te kopen, of je moest willen wachten op Leopard in oktober.
    Maar een update komt er na gisteren niet meteen aan!

Bijdrager
    LEXY

Maar misschien wel een kleinere en lichte MacBook Pro…

Bijdrager
    Exquise

maakt de verbeterde kwaliteit van de 17 ” variant het de moeie om deze te kopen of is het zijn prijsverschil met 15 ” niet waard ?

Bijdrager
    Exquise

maakt de verbeterde kwaliteit van de 17 ” variant het de moeie om deze te kopen of is het zijn prijsverschil met 15 ” niet waard ?

Bijdrager
    Exquise

Bijdrager
    Exquise

oei, te veel geklikt bij het posten sorry

Bijdrager
    SL

Ik heb ook nog een vraag.

In de vakantie wil ik mij een Macbook Pro aanschaffen. Ik ga volgend jaar Multimedia Design studeren en ga dus veel gebruik maken van programmas zoals Photoshop, Illustrator, Flash, After Effects,…
    Nu was mijn vraag of de middelste versie 15″ met 2,4Ghz en 256mb 8600GT veel verschil gaat maken tegenover de goedkopere versie. Zou je het verschil goed merken in snelheid ?
    Want het is toch een verschil van €500 en voor dat geld kan ik mij dan weer een iPhone kopen:)
    Graag reacties

MVG
    SL

Inactief
    Anoniem

Allereerst, welkom op het forum.

De ‘ goedkoopste’ MacBookPro voldoet prima denk ik. Dat processor verschil merk je helemaal niet. Van videokaarten heb ik niet zoveel verstand dus dat kan ik niet zeggen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.