7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    bechris60

Macbook pro uit 2011 heel traag en / of sloom!!!!

Beste OMT mensen, ik ben al lang een fan van OMT en daarom stel ik hier op dit forum ook mijn vraag. Sinds een paar maanden ( en / of minder ) Is mijn Macbook Pro, 2011 met 13 inch scherm. Ik zie wel steeds meer programmaatjes die draaien op de bovenbalk van mijn Macbook pro. Kan het hierdoor komen. En zo ja is er een menu waar ik kan zien welke programma’s er aan staan en kijken hoeveel CPU zij gebruiken net zoals Taakbeheer op Windows!!!! BTW als ik mac osx via mijn externe harde schrijf draai en / of Windows 8.1 via Bootcamp via huidige harde schijf draai dan is hij wel snel!!!!

— Sorry maar het gaat hier om het probleem dat mijn Macbook Pro erg traag is, was niet echt duidelijk eerder. Maar bedankt voor alle reacties! –.

Bijdrager
    BoniMacX

– Mijn naslag werk alvast is doornemen. Begint niet toevallig met ‘Trage Mac’ > Veelgestelde vragen.

– OS X heeft een programma met de naam activiteitenweergave.

– Post hier ook maar is een anoniem systeemprofiel moest dat nog lukken op je Mac, zo komen we misschien iets te weten. Info > Etrecheck: uitgebreid en anoniem systeemprofiel . Uiterst postbaar!
    Om dit topic overzichtelijk te houden maak er een .pdf bestand van (plakken in standaard programma teksteditor / archief / Exporteer als pdf…) zo zien we ook meteen de problem-items in het rood aangegeven staan (pdf in het gratis dropbox zetten en link delen hier. Zie info > Appletips / dropbox).

Bijdrager
    RobApple

Hoeveel RAM geheugen zit erin?

Bijdrager
    Fietsbel

Vraag (en antwoorden) onbegrijpelijk, lees eerst eens na wat je schrijft voordat je post, maar dat programmaatje dat je zoekt is Activity Monitor in de folder Utilities (in Applications), Activiteiten Monitor in Hulpprogramma’s.

Geblokkeerd
    Bento
    bechris60 op 02 maart 2014

Beste OMT mensen, ik ben al lang een fan van OMT en daarom stel ik hier op dit forum ook mijn vraag. Compleet overbodig en onzinnige inleiding Sinds een paar maanden ( en / of minder )??????????Sinds een paarmaanden of minder kan ik me wat voorstellen maar bij een paar maanden en minder?????????? Is mijn Macbook Pro, 2011 met 13 inch schermLesje hoofdletters en punten is hard nodig. Ik zie wel steeds meer programmaatjes die draaien op de bovenbalk van mijn Macbook pro. Kan het hierdoor komenIs dit een opmerking of een vraag. Bekend met het vraagteken???????????. En zo ja Ah, het was dus blijkbaar een vraag is er een menu waar ik kan zien welke programma’s er aan staan en kijken een programma dat kan kijken??????? hoeveel CPU zij gebruiken net zoals Taakbeheer op Windows!!!! BTW als ik mac osx via mijn externe harde schrijf draai en / of Windows 8.1 via Bootcamp via huidige harde schijf draai dan is hij wel snel!!!!

Knap stukje. Probeer de volgende keer eens tukje wat wel begrijpelijk is te dichten.

Geblokkeerd
    Bento
    BoniMacX op 02 maart 2014

- Mijn naslag werk alvast eens doornemen. Begint niet toevallig met ‘Trage Mac’ > Veelgestelde vragen.

– Post hier ook maar eens een anoniem systeemprofiel moest dat nog lukken op je Mac, zo komen we misschien iets te weten. Info > Etrecheck: uitgebreid en anoniem systeemprofiel . Uiterst postbaar!
    Om dit topic overzichtelijk te houden maak er een .pdf bestand van (plakken in standaard programma teksteditor / archief / Exporteer als pdf…) zo zien we ook meteen de problem-items in het rood aangegeven staan (pdf in het gratis dropbox zetten en link delen hier. Zie info > Appletips / dropbox).

Je denkt ik reageer in dezelfde onduidelijke stijl?

Bijdrager
    bechris60

Sorry dat ik zo onduidelijk was eerder en heel erg bedankt voor het antwoorden!!!!

Dit heeft mij wel geholpen in ieder geval :

BoniMacX op 02 maart 2014 #
    – Mijn naslag werk alvast is doornemen. Begint niet toevallig met ‘Trage Mac’ > Veelgestelde vragen.
    – Post hier ook maar is een anoniem systeemprofiel moest dat nog lukken op je Mac, zo komen we misschien iets te weten. Info > Etrecheck: uitgebreid en anoniem systeemprofiel . Uiterst postbaar!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.