10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    juergi

MacBook Pro trackpad 2 vinger scrollen

Hoi allen!
    Ik heb sinds kort een nieuwe MacBook Pro. Hij bevalt eigenlijk uitstekend. Ook het nieuwe trackpad is geniaal… tot kort nog. Toen ik een paar programma ging installeren vanaf mijn oude mac werkt sindsdien het 2-vinger scrollen niet meer. Ik heb geen idee hoe dat is gekomen.
    Als ik op dezelfde computer met mijn andere user inlog gaat het gewoon, het is dus technisch alles op orde.

Weet iemand hoe dat op te lossen is?

Groet
    Jur

en een happy Christmas voor iedereen!

Bijdrager
    macjk

heb je de instellingen al gecheckt?? bij touchpad instellingen 2 vinger scrollen aanzetten (zit op een iMac dus kan even niet kijken hoe het precies heet).

Bijdrager
    tarun
    ”macjk”

heb je de instellingen al gecheckt?? bij touchpad instellingen 2 vinger scrollen aanzetten (zit op een iMac dus kan even niet kijken hoe het precies heet).

Voorkeuren – Trackpad – Gebruik twee vingers om te scrollen (aanvinken)

Bijdrager
    juergi

het rare is, dat ik in de systeemvoorkeuren voor het trackpad wel opties heb voor 2-vinger scrollen, met mooie uitleg hoe dat dan werkt maar er is hier niets aan te vinken!

Bijdrager
    f.zijlstra

time-machine?….

(je geeft duidelijk aan vanaf waneer hij deze fout geeft)…

succes :apple:

Bijdrager
    juergi

ik ben nogal een leek wat mac os 10.5 betreft… time machine is een back up programma maar wat zou dat kunnen helpen met mij probleem?

Bijdrager
    AST

Als je een back up had gemaakt, zou je hem terug kunnen zetten naar de situatie voordat de problemen kreeg:)

Maar uit je reactie blijkt dat dit niet aan de orde is.

Die programma’s al weggegooid (uninstall)?

Bijdrager
    juergi

ik heb gewoon mijn oude programma’s van mijn andere laptop over ge plaats via de Migration Assistent en ik denk dat het daarna niet meer ging werken.

Bijdrager
    –help
    ”juergi”

ik heb gewoon mijn oude programma’s van mijn andere laptop over ge plaats via de Migration Assistent en ik denk dat het daarna niet meer ging werken.

Wat voor machine was dat ?

Bijdrager
    juergi

power book G4 met 10.4 erop

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.