7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jesse

Macbook Pro ToetsenbordVerlichting

Hallo, ik heb een vraagje over de toetsenbordverlichting van m’n macbook pro..
    ik kon het met de zoekfunctie niet vinden al zal het vast wel vaker gevraagd zijn..

doet de toetsenbordverlichting het alleen als de adapter is aangesloten.. en draadloos
    dus op de accu niet.. want het is me nog niet gelukt om het aan te krijgen op accu met
    de toetsen f8, f9 en f10 want dan geeft hij een geen toegang tekentje..
    het zal wel zo zijn neem ik aan.. maar toch ff een vraagje..:)

groetjes,

jesse

Bijdrager
    IT-Pro
    ”Jesse!”

Hallo, ik heb een vraagje over de toetsenbordverlichting van m’n macbook pro..
    ik kon het met de zoekfunctie niet vinden al zal het vast wel vaker gevraagd zijn..

doet de toetsenbordverlichting het alleen als de adapter is aangesloten.. en draadloos
    dus op de accu niet.. want het is me nog niet gelukt om het aan te krijgen op accu met
    de toetsen f8, f9 en f10 want dan geeft hij een geen toegang tekentje..
    het zal wel zo zijn neem ik aan.. maar toch ff een vraagje..:)

groetjes,

jesse

Ik gok dat het met de energieinstellingen te maken heeft. Heb je daar al eens gekeken? Ik heb er verder niet zoveel verstand van maar dat was ’t eerste wat in me opkwam.

Bijdrager
    Jesse

eerste waar ik gekeken heb.. niets kunnen vinden… toch bedankt;)

Bijdrager
    dams1

je kunt even bij systeembeheer kijken en dat toetsen bord. Hier aanklikken aanpassen verlichting (bijna onder)

Je kunt het testen door je handen op de gaatjes van je microfoons te leggen (R + R naast je toestsenbord) Dan zie je nagenoeg direct het beeldscherm dimmen en de toetsbord verlichting gaat zachtjes branden. Bij mij werkt dit zowel met accu als adaptor. Succes

Bijdrager
    Jesse

ja het werkt.. maar je kan nergens handmatig instellen he. heb het wel gevonden bij systeemvoorkeuren maar het is goed zo.. bedankt! ik weet genoeg!

Bijdrager
    inactiveaccount

Je krijgt dat als er teveel licht is waardoor de toetsenbord verlichting niet nodig is.

Bijdrager
    Vin

download labtick ff op http://www.versiontracker.com . daarmee kan je handmatig je toetsenbord verlichting regelen…. succes!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.