5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Macbook pro toetsenbord verlichting probleem

hallo. Ik heb sinds een kleine week een macbook pro en ik ben tegen een heel vervelend probleem aangelopen! Mijn toetsenbord verlichting gaat aan als er weinig omgevingslicht is maar als ik dan bijvoorbeeld safari open (=wit scherm!) dan wordt de verlichting van het toetsenbord minder fel. Stel dat ik dan een site bezoek die hoofdzakelijk zwart is (=minder licht) dan wordt de toetsenbord verlichting weer feller. dit is super irritant want ik wil dat ie alleen aanspringt bij minder omgevingslicht en dat ie dan niet heel de tijd minder fel en feller wordt. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Alvast erg bedankt!

Bijdrager
    Pienjow

je scherm blinderen misschien ?? 8)

Bijdrager
    boris198629

heu
    dient de toestenbord verlichting niet voor als het donker is, dat je dan toch nog kan typen?
    als je scherm genoeg licht geeft ,zodat je ook je toetsen kan zien, dan ik er toch geen probleem?

Bijdrager
    Marc

Weet niet of het op de mb zo is maar op de pb heb je de toetsen F8, F9, F10. Dienen respectievelijk om licht van je toetsenbord uit te zetten, te minderen, sterker te zetten. Hier kan je bijsturen. Staat op max bij mij en blijft ook zo als het aangaat.

Bijdrager
    Vin

bedankt voor de reacties. rudedude is ook zo’n slimme jonge! hahah!

maare nou moet ik m’n toetsenbord verlichting heel de tijd bijsturen idd! en als ie zo zwak oplicht zijn de toetsen net één grijs vlak…. dus dan kan ik f10 weer niet vinden… snappen jullie m?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.