3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    BartNL

Macbook Pro start niet op na downgraden

Mijn MacBook Pro 13 inch van begin dit jaar had ik geupgrade naar Lion, Maar dit viel me wel erg tegen dus wilde ik weer terug naar Snow Leopard, Ik deed de installatie disc erin en heb de installatie voltooid. Dan moet je hem herstarten, maar hij blijft hangen op het scherm met het appeltje en het ronddraaiende dingetje. Ik heb hem meer dan een uur laten staan en nog steeds niets, kan iemand mij helpen, moet ik naar Apple bellen (hij zit nog binnen de 90 dagen telefonische hulp, en het jaar garantie) of moet ik aanspraak maken op de uitbreidende verzekering van de Mediamarkt.

Help me alstjeblieft.

Bijdrager
    Catbert

Ik denk niet dat een downgrade geaccepteerd wordt. Dit lukt ook niet nadat je bijv. besturingssoftware voor een iPhone hebt geupgrade. Wanneer je de installatie disk plaatst, kun je ook de schijfwerkset activeren, formatteer of wis daarmee je systeemchijf en installeer dan SL opnieuw. Dit werkt zeker.

Bijdrager
    SunKeeper

Schijfwerkset?

Dit heet Schijfhulpprogramma, en kun je vinden onder het menu Hulpprogramma’s als je van DVD bent opgestart.

Dit doe je door de C-toets in te drukken zodra je de BOINGGG hoort tijdens aanzetten, zorg dat de DVD erin zit vooraf, en blijf de toets ingedrukt houden totdat je een Apple-logo+radartje ziet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.