5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tj.willems

MacBook Pro – Start niet meer op

Mijn MacBook Pro 15″ unibody late 2008 start, na vast lopen, niet meer op. De aanknop indrukken of inhouden geeft geen resultaat. In eerste instantie dacht ik dat het te maken had met mijn batterij, die aan vervanging toe is. Maar bij een Apple service provider heb ik met een nieuwe batterij getest en nog geen reactie. Een SMC reset helpt ook niks. Ze gaven me aan bij de service provider dat het waarschijnlijk mijn Logic board of heat sink is.

Nu heb ik op het moment niet het geld om een controlle uit te laten voeren van 85 euro om het probleem vast te stellen. Heeft iemand hier ervaring met de symptomen die mijn Mac vertoond, en waar het dan aan kan liggen?

Bijdrager
    Targaryen

Brandt er een lichtje aan je MagSafe adapter? Ik heb vorig jaar gelijkaardige symptomen gehad en na een controle bleek dat mijn moederbord defect was. Een duur euvel, ware het niet dat mijn MacBook nog in garantie was!

Bijdrager
    Yost

Misschien dat je langs kunt gaan bij MacRepair? Volgens hun site doen ze de eerste diagnose gratis. Bij mijn iMac uit 2006 hebben ze me zelfs al via de mail geholpen.

Bijdrager
    stanwillemse

Zelfde probleem gehad: nieuw logicboard geplaatst.
    Maak een afspraak bij de Genius Bar in de Apple Store Amsterdam. Controle kost niks.

Succes!

Bijdrager
    tj.willems

@Targaryen
    Lampje op adapter brandt nog, batterij word ook nog opgeladen.

@Yost @Stanwillemse
    Goede opties, ga ze eens bekijken. Dank!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.