6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    kawouter007

Macbook pro & Solidworks

Wie heeft er ervaring met solidworks en een macbook pro

Kan ik solidworks het beste via een bootcamp laten lopen,of zijn er nog andere manieren.

Wat is de beste optie om het optimaal te kunnen gebruiken

Bijdrager
    malle_eppy

absoluut bootcamp, ik heb op mijn afstudeerstage een halfjaar lang de combinatie bootcamp met win xp + solidworks en een 1e gen macbook pro gebruikt en dat gaat prima. ik heb overigens solidworks 2007 gebruikt.

ook heb ik geprobeerd soldworks in combinatie met parallels maar dat was merkbaar trager en naar mijn mening te traag (met 2gb intern geheugen)

adios

Bijdrager
    HSL

no problemo,
    Ik ben begonnen via Bootcamp maar werd gek van de hele tijd opnieuw moeten opstarten, werkt niet echt effiecient.
    Nu draai ik parallels, geniaal, zo chill.
    Alles werkt prima, ok je comp wordt wel iets trager. maar ik draai meestal finder, itunes, word, exel, safari, en solidworks in parallels tegelijkertijd, en gaat prima.
    Grote assembly’s en alles gaat heel soepel, veel soepeler als ik ooit had verwacht. niks geen haperingen of vastlopers, ik ben erg tevreden.

Bijdrager
    Big Apple

Ik heb geen MacBook Pro maar een MacBookje met redelijke specs.
    Ik gebruik SolidWorks in combinatie Paralles ik vind het niet echt heel ideaal, maar het is wel de beste manier om SolidWorks te gebruiken op je Macje. Bootcamp schiet niet op omdat je iedere keer opnieuw moet opstarten en aan gezien dat niet zo snel gaat met Windows niet echt handig.

Bijdrager
    kawouter007

Hmmm parallels, waar kan ik dat downloaden of krijg ik dat bij de Mac.
    Start men parallels alleen op als men bevoorbeeld Solidworks wil gebruiken. Moet je reboote?

Ben een switcher, dus…………kan best wat info gebruiken.

Bijdrager
    nicksuy1

iemand ervaring met solidworks en vmware fusion?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.