5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Macbook Pro slaapstand probleem

Als ik mijn macbook Pro dichtklap gaat ie in slaapstand ( Volgens mij heet dat zo ). Als ik hem echter weer open doen gaat mijn beeldscherm niet aan. Hij komt volgens mij wel uit slaapstand, aangezien het lampje aan de voorkant aan blijft en niet knipperd. Ik kan dit alleen maar oplossen door de laptop uit te zetten en opnieuw aan te zetten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Bijdrager
    pepe

Daar heb ik soms ook last van. Vaak gaat hij na even wachten toch wel aan. Weer dichtklappen en een minuut later nog eens proberen helpt wel eens. Ik had gisteren zelfs de andere kant op: dichtgeklapt en in de tas gestopt. Blijkt ‘ie niet in slaapstand gegaan te zijn! Kon ‘m vanochtend nog net op tijd weer aan de prik leggen.

Inactief
    Anoniem

Raar is dat :x Waarschijnlijk een software probleem. Hopen dat er snel een update voor komt.

Bijdrager
    JWB
    Inactief
    Anoniem

Heb ik gedaan. Net beetje zitten experimenteren en heb ook nog een andere oplossing gevonden. Als je je macbook dichtklapt moet je wachten totdat het lampje gaat knipperen. Ik klapte hem altijd dicht en deed hem meteen terug in me tas. Dan krijg je het probleem. Dus voortaan wachten todat ie knippert.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.