16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Giele

MacBook Pro scherm

Ik heb sinds gisteren een macbook pro, die ik pas laat tegen 23u heb uitgepakt.
    Nu wou ik vanmorgen mijn macbook verhuizen, en wat zag ik…

Mijn scherm sluit niet tegoei, het scherm gaat behoorlijk scheef aan de linkerkant…

wat moet ik doen? Valt dit ondergarantie? want het “klettert” behoorlijk!

Bijdrager
    BornAudio

Volgensmij is dit wel bekend en hadden de powerbooks dit ook…

Ik kan iig melden dat mijn Macbook pro ook precieshetzelfde hebben.
    Voor de rest ergerde mij dit niet zo veel. :innocent:

Bijdrager
    MacBeer

Als ik meer dan 200 euro uitgeef voor een laptop dan verwacht ik toch dat hij goed dichtklapt!!!
    Meteen terug. Dit mag je niet accpteren.

Koop je een BMW voor een ton en dan lekt het dak…. kom nou zeg!

Bijdrager
    djrednas

idd, niet aanvaardbaar. Terug brengen die handel!

Bijdrager
    mvdenberg

Inderdaad: terug naar je leverancier! Nu kan het nog, en als je het niet doet, krijg je er vast spijt van!
    En mocht je em ooit tweedehands verkopen, dan kan je pech hebben dat de nieuwe eigenaar dit niet wil.

Bijdrager
    PietjePuk

Logisch dat je het terugbrengt, een product van al dat geld mag geen enkel mankement hebben!

Bijdrager
    BornAudio

Tegenstrijdige berichten…

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=386975&tstart=60

In het volgende topic beweerd “dvdooren” ook al dat het niks nieuws is.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=73322&start=0

Hebben meer mensen met een Macbook Pro of powerbook dit ?

Ik moet overigens wel zeggen dat bij de foto’s van de TS het erger eruit ziet
    dan in werkelijkheid is (omdat het zo vlakbij is opgenomen), maar het is er weldegelijk.

Bijdrager
    willemvanderveer

Ik heb het ook, op de foto lijkt het ook erger dan het is. Ik heb dezelfde afwijking (voor zover ik het kan beoordelen door de verhoudingen) en het is precies hetzelfde als met de powerbooks. Als je ‘m wilt terugsturen kan je het doen, maar denk dan niet dat je er een krijgt die perfect aansluit. Naar ik weet hebben alle Macbooks dit.
    Misschien is dit niet helemaal in de “apple stijl” van alles mooi vormgegeven, majah, eerlijk gezegd kan ik me er niet echt druk om maken…

ps. kletteren?? wat doe jij met je laptop dan? beetje shake ofzo?

Bijdrager
    iDeef
    ”willemvanderveer”

Ik heb het ook, op de foto lijkt het ook erger dan het is. Ik heb dezelfde afwijking (voor zover ik het kan beoordelen door de verhoudingen) en het is precies hetzelfde als met de powerbooks. Als je ‘m wilt terugsturen kan je het doen, maar denk dan niet dat je er een krijgt die perfect aansluit. Naar ik weet hebben alle Macbooks dit.

Nou.. lijkt me sterk dat alle MacBook Pro’s dit hebben… Ik heb het namelijk niet!

Bijdrager
    Pienjow

bij mij staan de kanten ook een heel klein beetje open, vrij symetrisch..maar zeker niet zo ver open als op jouw foto! hooguit 2mm meer als in het midden.
    Ik zou em terugsturen/terugbrengen naar de winkel als ik jou was.

Bijdrager
    inberlin

niet accepteren , terug brengen en een betere vragen!

Bijdrager
    midas

bij mijn ding staan de kanten 2 mm open maar hij is niet scheef, tja is dat een probleem, ik weet het niet.

Bijdrager
    ijsbanaan

Als je voor een hoop geld iets koopt mag je wel verwachten dat het recht is en precies past dus zonder kleine afwijkingen, het is tenslotte geen kauwgombol uit de automaat van een euro :?

Bijdrager
    Erwinios

Hmm ik begin me ook een beetje zorgen maken, ik wil een powerbook of macbook pro kopen en ik hoor nu steeds vaker dat die aan een bepaalde kant omhoog komt. Dit in tegenstelling tot een ibook. Ik vind het maar raar dat dat kan bij een product vanaf 1600euro en eerder richting 2000 euro. Maar goed, ik neem aan dat apple zelf weet waardoor het komt en het e.t. kan verhelpen, want gezien de foto is dit onacceptabel en ik zelf zou me bij zo’n verschil flink er aan ergeren en dat mag gewoon niet voor die prijs!

Bijdrager
    Ddg

Bij mij ook 2 mm aan de ene kant 2 aan de andere kant!!!

Ook wordt mijne zo heet aan de onderkant en boven de F knoppen dat ik me hand er niet lang tegenaan kan houden.

Ook lijkt het vaak als of het muispad in slaap is.

Ook piept hij!

Ook valt de airport soms uit of loopt bij het aanzetten van de airport de airport vast…

Wat zeggen jullie??

Terugsturen?? ( En zo ja, hoe werkt dat als je m in de store hebt besteld?)

Bijdrager
    midas

tja er zit een jaar garantie op, veel dingen kunnen met een update goed komen(?) we kunnen nog wel ff wachten met terugbrengen.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.