3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    DarkPino

Macbook Pro SATA Kabel

Hoi!

Ik heb sinds gisteren avond problemen met mijN MBP.
    Hij start niet meer op en ik krijg het knipperende vraagteken in beeld.

Nu ben ik er achtergekomen dat dat door problemen met de opstartschijf komt.
    Ik was dus bang dat de HDD kapot was, maar dat is het dus niet want die heb ik in een PC geprobeerd en die is helemaal goed.

Nog een beetje verder zoeken (onder andere proberen met een andere HDD) blijkt dat de MBP de HDD dus helemaal niet ziet.

Nu kwam ik erachter dat het een bekend probleem is dat de zogenaamde SATA kabels kapot gaan van de MPB (ik las zelfs verhalen van mensen die in 2 jaar tijd de kabel al 3 keer vervangen hebben).

Nu vroeg ik mij af of iemand toevallig zo’n kabel reserve heeft liggen die ik kan overnemen of dat iemand een adres weet hier in Nederland waar ik het kan krijgen? Ik zit namelijk nu zonder en voor mijn studie is dat erg lastig…

Alvast hartstikke bedankt!

Groeten,
    Martijn

Bijdrager
    SunKeeper

Helaas, hoe vervelend je probleem ook is, de huisregels staan hier niet toe om te handelen, of naar handel te vragen.

Mocht dat niet de bedoeling ervan zijn, dan heb ik het verkeerd begrepen.:wink:

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad Martijn, onze “bijspring-moderator” SunKeeper heeft het bij het juiste eind.
    Daarom een slotjes op dit topic.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.