6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Lennard van Bommel

Macbook pro retina 15 medio 2012 suist in finder

Hoi allemaal.

Sinds vandaag ben ik trotse eigenaar van een Macbook pro retina 15 inch uit medio 2012.
    Met 16gb ram, de NVIDIA GeForce GT 650M 1024 MB, en de Intel HD Graphics 4000.
    Het valt me op dat bij het gebruik van de Intel HD graphics 4000. De macbook als een idioot begint te suizen, en als ik de nvidia kaart selecteer (doormiddel van automatische videokeuze) de laptop helemaal stil wordt.

Iemand een idee hoe het komt of tips hoe ik de intel videokaart ‘normaal’ kan gebruiken…?

Alvast bedankt

Lennard

Bijdrager
    Lennard van Bommel

Bijna vergeten……
    Het is niet dat ik een zwaar progamma gebruik, op het moment van het suizen. Het is gewoon een leeg bureaublad zonder progamma’s op de achtergrond

Bijdrager
    GoeieDag

Hoe weet je dat? Activiteitenweergave gechecked?
    Heb je een schone installatie gedaan? (Dit omdat je een tweedehandse Mac in gebruik hebt genomen, dus is een echte clean install een must.)

Bijdrager
    Lennard van Bommel

Ik heb alle progamma’s uitgezet met command Q. En ik activiteitenweergave stonden geen progamma’s open.
    Ik heb nog geen schone installatie gedaan, omdat ik de computer net 1 dag heb…..

Bijdrager
    Golfgast

Probeer eens of dit bij een andere gebruiker ook voor komt, zo kun je achtergrondprocessen uitsluiten die mogelijk mee opstarten met het aanmelden van je eigen account. Een nieuwe account is zo aangemaakt en verwijderd mocht het niks opleveren.

Bijdrager
    fixar
    GoeieDag op 11 maart 2016

Dit omdat je een tweedehandse Mac in gebruik hebt genomen, dus is een echte clean install een must.)

Dit dus…!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.