5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sandermrt

MacBook pro retina 15 Inc Intel iris Pro > externe videokaart

Ik heb een MacBook pro van eind 2014, 16 GB werkgeheugen, i7 quad core, 256 GB SSD én een Intel iris pro video card. En wat een ramp is die laatste.
    Voor mijn studie architectuur moet ik vaak zware grafische dingen maken, zoals renders. Renders al foto gaat prima, maar zodra ik een bestand in Lumion 6 laad wordt m’n scherm zwart-wit en krijg ik totaal geen goede weergave. Ook blijkt het uit de benchmark van lumion dat de videokaart belabberd is. Opzich geen verassing dat het niet de beste videokaart is, maar zo slecht had ik niet verwacht. Echter wil ik nog geen nieuwe laptop, want ik heb hem pas een jaar. Dus wou ik graag een extreme videokaart kopen, heeft iemand tips waar ik deze het beste kan halen?

Bijdrager
    computer space

Begin eens met de boel onder Windows draaien. Kan zo een factor 3 schelen

Bijdrager
    Soulshaker

Je kan externe gpu’s gebruiken, maar online zie ik overal windows 10 , dus moet je eens nagaan of het ook onder osx mogelijk is.

Bijdrager
    Sandermrt

Ik heb het ook alleen nodig voor Windows 10, dus dat is helemaal prima. De meeste teken programma’s hebben (nog) geen os x ondersteuning dus vandaar.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.