14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    daaninhox

macbook pro retina 13" 2014

hoi,

ik heb een 2e hands macbook pro retina 13′ gekocht. hij is voorzien van een 3.0ghz intel core i7, 16gb ram en 256gb SSD. medio 2014. ik heb deze macbook gekocht voor 950 euro. mijn vraag is of ik hier een goede koop aan heb gedaan. en wat de nieuwprijs van deze is. ik kan hem namelijk niet op internet vinden?

gr. Daan

Bijdrager
    Shmoo

Download de app Mactracker en kijk welk model je hebt. Ik denk dat de machine bijna een jaar oud is en ik schat dat hij ongeveer 2,000 of meer heeft gekost.

Bijdrager
    Xcode

Had je dit niet van tevoren kunnen bedenken? Je hebt ‘m voor ongeveer de helft van de nieuwwaarde gekocht (kloppen de specificaties?), dat is een hele goede koop. De vraag is eerder: waarom heeft iemand zo’n jonge Mac verkocht?

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Xcode.

Bijdrager
    tarun

… en voor zo’n lage prijs. Als deze machine 100% in orde is heb je een zeer goede deal gedaan.

Bijdrager
    1984
    Shmoo op 22 april 2015

Download de app Mactracker en kijk welk model je hebt. Ik denk dat de machine bijna een jaar oud is en ik schat dat hij ongeveer 2,000 of meer heeft gekost.

http://www.everymac.com

http://www.mac2sell.net/index.nl.php

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  1984.

Bijdrager
    Soulshaker
    tarun op 22 april 2015

… en voor zo’n lage prijs. Als deze machine 100% in orde is heb je een zeer goede deal gedaan.

Tenzij gestolen goed:nerd:

Bijdrager
    Joostglas

Dit lijkt me sterk, de meeste MacBook pro retina 13 inches komen uit 2013 en kosten al 1100 a 1200 (met i5 en soms zelfs nog 128gb ssd). Al werkt hij inderdaad helemaal goed heb je een zeer goede koop gedaan

Bijdrager
    Shmoo
    Soulshaker op 22 april 2015
    tarun op 22 april 2015

Tenzij gestolen goed:nerd:

Dat soort dingen denk ik dan ook eer meteen aan..

Het gaat hier om een computer dat minsten 2, mogelijk 3 upgrade opties heeft gehad via Apple dus waarom zo’n ding dat meer dan 200,- beneden de vraagprijs van een standaard MacBook Pro uit die generatie verkocht wordt. ??

Er klopt iets niet want dit is te mooi om waar te zijn.

Bijdrager
    1984
    Shmoo op 22 april 2015

Er klopt iets niet want dit is te mooi om waar te zijn.

Je moet maar eens een prijs op vraag doen bij cashconverters en als het druk is kijken wat mensen accepteren voor en beetje geld ……..

Bijdrager
    Shmoo

Cashconverters ?

Bijdrager
    Afroman

Bijdrager
    Nicos
    Shmoo op 22 april 2015

Cashconverters ?

Klik

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Nicos.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Nicos.

Bijdrager
    nebilem

Het kan toch dat iemand geld nodig had en daarom macbook zo snel mogelijk kwijt moest?

Bijdrager
    Jeddes

Volgens mij is dat een redelijke deal. Kan beter, kan slechter. Gewoon blij mee zijn, en niet meer druk over maken:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.