7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderApple

MacBook Pro: "Pluim voor Apple"

Hoi,

3 dagen geleden ben ik met mijn vader naar de Apple Store Amsterdam geweest om een 15″ MacBook Pro te kopen, een fantastische laptop voor de dingen die hij erop wil gaan doen(videobewerking e.d.). Eenmaal thuis aangekomen hebben we OSX Mountain Lion geïnstalleerd en alles leek te werken. De volgende dag bleek toch dat er een defect in zat, namelijk dat de rechterluidspreker knisperend en blazend geluid gaf bij het afspelen van muziek/geluid op hoger volume. Dus ik heb direct de Helpdesk opgebeld en die lieten me een procedure doen bij het opstarten(“cmd+alt+p+r”) maar dit hielp niet, dus het was een hardwarefout. Dus wij moesten weer helemaal naar Amsterdam om de MacBook in te ruilen. Eenmaal omgeruild vroegen we of er nog een tegemoetkoming tegenover stond, maar dat deden ze niet zeiden ze. Bij de tweede MacBook was er opnieuw iets mis, de Setup werd eindeloos herhaald. Dus opnieuw een nieuwe MacBook. Ondertussen maakte mijn vader al grappen als: krijgen we er ook een overnachting bij en dat er vast niet zoveel mensen waren die in zo’n korte tijd zoveel MacBooks hadden opengemaakt. Nu kwam er een Genius bij en bij de derde was het weer raak, de setup herhaalde zich en de gebruikersnaam en computernaam werden in geen mogelijkheid geaccepteerd. Later zou blijken dat het een glitch was en dat het mogelijk bij alle MacBooks in het magazijn zou kunnen zijn. Uiteindelijk wou de Genius ons graag helpen en heeft ons toen 8GB Ram geheugen aangeboden, wat natuurlijk heel netjes is. Het werd gelijk ingebouwd en er werd nog een hardware-check gedaan bij de Geniusbar. En vanwege de professionaliteit en klantvriendelijkheid geven we Apple een pluim.

Geschreven vanaf een goed werkende MacBook Pro door een tevreden gebruiker.

Bijdrager
    kreativlab

Geil

Bijdrager
    mymac

Netjes dat ze dat hebben aangeboden! Veel plezier met de MBP uiteindelijk:thumbsup:

Je kunt altijd wel eens pech hebben met een nieuw product. Zelfs bij een nieuwe auto van een ton heb je weleens dat precies dat exemplaar wat jij hebt besteld, niet wil functioneren.

@ Prodotti: Volwassen.

Bijdrager
    fenkikon

Leveren ze bij de Apple Store op het Leidseplein nu nieuwe laptops ter vervanging of refurbished exemplaren?
    Tijdje geleden een nieuwe iPhone 4s gekregen en die kwam in een zwart doosje, de genius zei dat het toestel nieuw was, maar vraag het met toch af!

Bijdrager
    Synapse88

Mooie reactie van de mensen in de Apple Store, bij zo’n verhalen ga je bijna hopen dat je twee keer een defecte MacBook mee krijgt:P

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Inderdaad. (Als je dichtbij woont wel, voor mij wordt het te ver.)

Bijdrager
    Shmoo

Als je wat verder woont dan maak je hem toch de tweede keer open in de winkel en installeer je hem daar, even testen klaar!

Daar zijn deze winkels voor!
    Al verwacht je niet snel twee MacBooks te krijgen die beide ‘defect’ zijn.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.