17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Ludacious

Macbook pro of Imac?

Beste mensen,

Al een paar jaar ben ik in bezit van een early edition Imac uit het jaar 2009. (256MB Nvidea geforce 120 GT). Met al die nieuwe krachtige games en videobewerking programma’s ben ik aan het twijfelen of mijn vervolg computer een Macbook pro 15 inch moet worden of een 27 inch Imac. Jullie advies kan bepalend zijn voor mijn keuze:

Over mij:

Ik ben een student die momenteel een MBO niveau 4 opleiding volgt. De richting die ik gekozen heb is niveau 4 administrateur. In mijn vrije tijd speel ik graag games als World of Warcraft en Swtor (bootcamp). Verder besteed ik mijn tijd graag aan applicaties als Final cut pro x en motion 5

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bijdrager
    TheBigZ

Als snelheid de prioriteit heeft: iMac.
    http://www.macworld.com/article/162129/article.html

Bijdrager
    Maverick9898

Als je een MBO-opleiding volgt, ben je eigenlijk geen student, maar dat terzijde.

De iMac is een stuk beter natuurlijk, maar als je mobiel moet zijn heb je eigenlijk niet zoveel te kiezen. Aangezien je al een iMac had is het kennelijk niet enorm belangrijk dat je mobiel bent, dus is een nieuwe iMac een uitstekende keus.

Bijdrager
    Maverick9898 op 22 februari 2012

Als je een MBO-opleiding volgt, ben je eigenlijk geen student, maar dat terzijde.

Pardon? Volgens mij ben je wel degelijk een student, je studeert immers aan een studie? Bijv. Marketing

Maar goed, OT.
    Het zijn 2 hele snelle machines. Maar het ligt eraan of je mobiel wilt zijn of niet. Ik weet niet of je nog een echte student wordt en HBO gaat doen:sarcastic:, maar dan is een laptop in de meeste gevallen zeer makkelijk!

Bijdrager
    Maverick9898

Pardon? Volgens mij ben je wel degelijk een student, je studeert immers aan een studie? Bijv. Marketing